اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان‌قدس خبر داد

تولید نرم‌افزارهای چند‌رسانه‌ای با محوریت خانواده

مدیرعامل موسسه خدمات مشاور‌ه‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان‌قدس رضوی گفت: این موسسه تولید و انتشار محصولاتی همچون کتب آموزشی و نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای با محوریت خانواده را در دستور کار قرار داده است.

تولید نرم‌افزارهای چند‌رسانه‌ای با محوریت خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا خوراکیان در آستانه روز جهانی خانواده در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت خاص دین مبین اسلام به خانه و خانواده گفت: خانواده، نخستین و مهم‌ترین نهاد تربیت آدمى و همچنین آغازى براى صعود به قله‌هاى انسانیت و پیمودن پله‌هاى تعالى است.

وی تاکید کرد: اگر گام نخست در تشکیل خانواده سنجیده برداشته شود؛ یعنی افراد در انتخاب همسر، معیارهای ارزشی، اخلاقی و ایمانی را در نظر بگیرند سیر حرکتی خانواده به سوی تشکیل خانواده‌ای مطلوب و تعالی بخش می‌رود.

خوراکیان با بیان اینکه خانواده، هویت جامعه و نشانه‌هاى امت را بر دوش مى‌کشد، گفت: گر خانواده به انحراف، بدى‌ها و پراکندگى گرایش داشته باشد، جامعه به سوی تزلزل و انحطاط حرکت می‌کند و اگر زمینه این انحراف‌ها بیشتر شود، جامعه به گمراهى و تباهى کشیده می‌شود.

وی تصریح کرد: اهمیت خاص دین مبین اسلام به خانه و خانواده و نگاه جدید مسئولان به مشکلات و مسائل مربوط به خانواده راهکارهای مفیدی را در این زمینه به دنبال داشته است.

خوراکیان ادامه داد: خانواده، مهم‌ترین نهادی است که فرد در آن پرورش می‌یابد بنابراین سرمایه‌گذاری و توجه هرچه بیشتر به این نهاد مقدس، در صدر رسالت معلمان به ویژه پیامبران و پیشوایان ادیان قرار داشته است.

مدیر عامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان‌قدس رضوی افزود: خانواده، کوچک‌ترین واحد اجتماعی و در عین حال، بزرگ‌ترین و اثرگذارترین واحد تربیتی در جوامع به شمار می‌آید، به گونه‌ای که می‌تواند منشأ تحول فردی و اجتماعی و رشد ارزش‌های انسانی در میان اعضای آن باشد.

وی افزود: در همین راستا موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان‌قدس رضوی به عنوان نهادی ترویجی با دغدغه‌های فرهنگی، اقدامات زیادی را در زمینه دانش‌افزایی خانواده‌ها در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سال‌های اخیر به انجام رسانده است که از آن جمله می‌توان به تولید و انتشار محصولاتی همچون کتب آموزشی و نرم افزارهای چند رسانه‌ای با محوریت خانواده اشاره کرد.

انتهای پیام/70002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول