اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهار مطرح کرد

رسانه‌ها، دانشگاهی پویا در ارتقای فرهنگ جامعه

فرماندار شهرستان بهار گفت: نقش رسانه‌ها به عنوان یک دانشگاه پویا در ارتقای فرهنگ عمومی، نمایاندن ارزش‌های دینی و پل مستحکم بین دولتمردان و مردم بسیار حائز اهمیت است.

رسانه‌ها، دانشگاهی پویا در ارتقای فرهنگ جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده پیش از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان بهار اظهار داشت: تعامل و همکاری بین خبرنگاران و روابط عمومی‌ها همیشه نقش بسزا و پرباری را در برداشته است.

وی گفت: خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی‌ها انسان‌های خوش‌فکر و خلاقی هستند و همیشه به دنبال ایده‌های جدید و نو برای خلق حماسه بوده‌اند.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: این دو قشر پرتلاش نقش مهمی را در افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام و افزایش امیدواری بر عهده دارند.

وی ابراز داشت: از مهم‌ترین وظایف آنها این است که خدمات و فعالیت‌های انجام شده دولت خدمتگزار در عرصه‌های مختلف را به طور دقیق منعکس کنند.

گلکارزاده اضافه کرد: نقش رسانه‌ها به عنوان یک دانشگاه پویا در ارتقای فرهنگ عمومی، نمایاندن ارزش‌های دینی و پل مستحکم بین دولتمردان و مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: امروز دشمن برای اعمال هجمه‌ها و فشارهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر ملت ایران بیشترین استفاده را از رسانه‌ها می‌کنند پس رسانه‌ها باید با انعکاس موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام خالق حماسه شوند.

فرماندار بهار تصریح کرد: امسال با توجه به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها، اذهان عمومی تمام کشورها به سوی ایران دوخته شده و اوضاع و احوال ایران را در آستانه انتخابات رصد می‌کنند.

وی گفت: دشمن در این خصوص برنامه‌ریزی‌های متنوعی را برای مخدوش کردن این حماسه سیاسی در نظر دارد.

* دشمن در پی ترویج ناامیدی است

گلکارزاده ابراز داشت: اشاعه یأس و ناامیدی بین مردم تفرقه در وحدت و همبستگی، تزلزل در اطاعت‌پذیری از رهبری، تحریم‌های سیاسی و اقتصادی از جمله این ترفندهاست، پس باید مراقب بود.

وی افزود: روابط عمومی‌ها باید از طریق رسانه‌ها به انعکاس اقدامات انجام گرفته بپردازند تا عموم جامعه از اهداف و عملکردهای دولتمردان برای پیشرفت و توسعه کشور آگاه شوند.

فرماندار بهار ابراز داشت: نقش روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در انتخابات پیش رو به خصوص در فراهم آوردن شرکت حداکثری مردم و در عین حال انعکاس اخبار و اطلاعات در راستای انتخاب فرد اصلح، نقشی بی‌بدیل و با ارزش است.

* اصحاب رسانه آگاهی‌رسان باشند

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری همدان نیز گفت: رسانه‌ها مردم را به انتخاب فرد اصلح تشویق کنند چرا که رسانه ثابت کردند هر جا که پای حفظ ارزش‌ها و منافع ملی در میان باشد به میدان آمده‌اند.

مسلم مخفی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به اصحاب رسانه عنوان داشت: اصحاب رسانه باید در ایام انتخابات به افزایش سطح آگاهی مردم بپردازند، ذهن مردم را به مسائل فرعی مشغول نکنند و سعی در ارتقاء اعتماد به نفس و تقویت روحیه خودباوری در مردم را داشته باشند. وی افزود: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نشان از مشارکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خویش است و این بار نیز مردم با حضور گسترده نقش اصلی خود در تعیین مقدرات کشور را ثابت خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری همدان اضافه کرد: مردم با مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی، اعتبار ویژه‌ای به نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند داد.

وی ادامه داد: دشمنان هیچ وقت دست از توطئه علیه نظام اسلامی برنداشته و مانند سال‌های گذشته درصدد ایجاد فتنه علیه این ساختار الهی و معنوی هستند که مردم با بصیرت تمام در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و حیله دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد و رسانه ها نیز در این زمینه نقش موثری دارند.

مخفی ادامه داد: با توجه به تأکید رهبر انقلاب خبرنگاران فضاهای مجازی هم باید مقید به قوانین کشور باشند و با نیت ترویج خیر به انعکاس اخبار بپردازند.

* روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان

وی با اشاره به اینکه آرمان‌های اصیل اسلامی باید به نسل جوان شناسانده شود اظهار داشت: مسئولین باید با بکارگیری تمام امکانات خود و استفاده از ظرفیت‌های موجود نگذارند با هجمه‌های فرهنگی دشمن فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی کشور مان به فراموشی سپرده شود.

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری همدان با بیان اینکه موفقیت هر دستگاه دولتی مرهون حضور یک روابط عمومی موفق است عنوان داشت: در کنار هر مدیر موفق یک روابط عمومی موفق حضور دارد.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها با افکار عمومی مردم در ارتباط هستند و به نوعی پلی بین مردم و مسئولین بوده و ضروری است در زمینه ترغیب و تشویق مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی و ثبت خلق حماسه ای دیگر تلاش مضاعف کرده و اهداف سوء دشمن را برملا کنند.

مخفی اظهار داشت: ارتباط پیوسته روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در انعکاس دستاوردهای دولت و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات بسیار مفید و موثر است.

انتهای پیام/2499/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول