اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها تحقق حماسه سیاسی را در دستور کار قرار دهند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه رسانه‌ها آب به آسیاب دشمن نریزند، گفت: رسانه‌ها باید ایجاد شور انتخاباتی در بین آحاد مردم را در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانیم حماسه سیاسی دیگری خلق کنیم.

رسانه‌ها تحقق حماسه سیاسی را در دستور کار قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری ظهر امروز در نشست با مدیر مسئولان رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها گفت: هرچه به جلوتر حرکت می‌کنیم شرایط حساس‌تری خواهیم داشت و به دلیل وجود شرایط خاص و پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی و با قطع دست استکبار توانستیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و در سطح جهان درخشش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در 34 سال گذشته فشارهای زیادی از سوی دشمنان به ملت ایران وارد شد اما توانستیم در مقابل آن‌‌ها مقاومت کنیم، عنوان کرد: امروزه ایران اسلامی تکیه‌گاه همه مسلمانان بوده و با وجود اینکه نگاه همه به انقلاب اسلامی است دشمن تاب تحمل خود را از دست داده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در آگاه‌سازی و مقابله با دشمنان گفت: امام راحل فرموده‌اند «دشمن بیدار است شما هم باید بیدار باشید، دشمن مشغول طراحی و اجرای برنامه جنگ است نباید خواب باشیم» از این رو توجه به این امر ضرورت دارد و ما باید با آگاهی و هوشیاری کامل بیدار و به روز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن دنبال این است تا از انتخابات پیش‌ رو بهره لازم را ببرد و تلاش می‌کند از درون ما یارگیری کند با این وجود نباید کوچک‌ترین امتیازی به دشمن داده شود و باید با آگاهی و بصیرت کامل در مقابله با دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با توجه به اینکه همه زیر پرچم انقلاب اسلامی زندگی می‌کنیم  باید آگاه، بصیر و بادقت عمل کنیم، رسانه‌ها نباید آب به آسیاب دشمن بریزند از این رو با اخوت، وحدت، همدلی، برادری و ... می‌توان در امر خطیر رسانه‌ای و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مؤثر واقع شد.

این مسئول اشاره‌ای به فتنه سال 88 کرد و گفت: در سال 88 بسیاری از افراد اعلام کردند که فریب خوردند، ما نیز نباید این کار را تکرار کنیم نقش رسانه‌ها و توجه آن‌ها به این امر بسیار مهم بوده و نباید کاری کرد که بار دیگر فریب وعده‌های شیطانی دشمنان بر انتخابات اثرگذار شود.

ایجاد شور انتخاباتی توسط رسانه‌ها

امیری عنوان کرد: امروزه رهبر انقلاب اسلامی و آحاد مردم از رسانه‌ها انتظار خاصی دارند، اصحاب رسانه باید شور انتخاباتی در بین مردم را ایجاد کنند تا مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند.

فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد ضمن توجه به فرامین رهبری که فرموده‌اند «همدیگر را تخریب نکنید دوره‌ای به نام رقابت است بعد از آن رفاقت ایجاد می‌شود» باید بسنده کرد و گفت: توجه به این اصل و عدم تخریب دیگران و شخص خاصی در انتخابات بسیار مهم است و رسانه‌ها باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی با ابراز تأسف از برخی افراد که به بی‌راهه رفتند، عنوان کرد: باید شرع و قانون در نظر گرفته شود و تلاش کنیم بهانه دست دشمن ندهیم و تلاش کنیم عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی که همچون نگین انگشتری در جهان می‌درخشد و به عنوان قدرت جهانی است این افتخار و عزت را حفظ کنیم.

برخورد قاطع سپاه با دشمنان نظام

امیری از اعلام آمادگی کامل سپاه در برگزاری هرچه باشکوه انتخابات پیش‌رو خبر داد و گفت: سپاه پاسداران در خدمت مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد است و هیچ گونه دخالت و تصرفی در انتخابات نمی‌کند اما اگر در عرصه سیاست کسی به انقلاب ضربه‌ای وارد کند و عنادی با انقلاب داشته باشد سپاه وظیفه دارد وارد عمل شود و با افراد و یا گروه‌ها برخورد قاطع کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کلیه اصحاب رسانه و مسئولان و متولیان امر انتخابات باید دست به دست هم دهیم و شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط فراهم شود تا با حضور در پای صندوق‌های رأی چشم دشمنان را کور کنیم و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنیم.

انتهای پیام/82011/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول