اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه معاند با نظام در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه معاند با نظام و اصول اسلامی نظام در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

رسانه معاند با نظام در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی ظهر امروز در نشست مدیر مسئولان رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها به وضعیت رسانه‌های استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه رسانه معاند با نظام و اصول اسلامی نظام در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و تمام رسانه‌ها با صحت و سلامت به وظیفه خطیر خود عمل می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خرسندی از وضعیت رسانه‌های استانی اذعان کرد: بهترین تجربه انتخاباتی من در طول دو سال در این استان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که با توجه به برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی انتخابات سالمی در سطح استان برگزار شد.

این مسئول با بیان نقش رسانه‌های جمعی و گروهی، مکتوب و مجازی در برگزاری انتخابات اظهار کرد: به عنوان متولی رسانه‌های استانی و سابقه دو سال کار در کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند گفت؛ آرام‌ترین فضای انتخاباتی رسانه‌ای در انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشتیم.

کمالوندی در پیشنهاد خود به مسئولان و متولیان امر انتخابات خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌رو بودن سه انتخابات در سطح کشور و حساسیت انتخابات ضرورت دارد جلسه بصیرت‌افزایی سیاسی خبرنگاران توسط سپاه فتح و نمایندگی ولی‌فقیه در استان برگزار شود.

این مسئول با اعلام آمادگی کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی خبرنگاران اذعان کرد: این جلسه می‌تواند در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یا در مکانی که توسط سپاه فتح استان مشخص و برگزار شود.

اعلام خبرنگاران حاضر در شعب اخذ رای کهگیلویه و بویراحمد به ستاد انتخابات استان

وی دیگر پیشنهاد خود را برگزاری جلسه جریان شناسی سیاسی انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: به منظور بصیرت‌افزایی سیاسی و خلق حماسه سیاسی بزرگی که مدنظر رهبری است محقق شود، برگزاری چنین جلساتی موثر است.

این مسئول فرهنگی در پیشنهاد خود به رئیس ستاد انتخابات استان و کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد در سطح استان خاطرنشان کرد: به منظور حفظ حرمت خبرنگاران و عدم هرگونه سوء‌استفاده خبری از نام خبرنگار در شعب اخذ رای انتخابات اداره کل فرهنگ و ارشاد لیست خبرنگاران مورد تایید این اداره را به کمیته اطلاع‌رسانی اعلام می‌کند.

کمالوندی در پایان تصریح کرد: به منظور ساماندهی هرچه بهتر خبرنگاران و با وجود تعداد شعب اخذ رای در سطح استان و مرکز استان خبرنگاران مورد تایید در این روز مشخص و به ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول