اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش ایده‌های برتر

روابط عمومی دامپزشکی استان بوشهر رتبه برتر کشور را کسب کرد

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در همایش روابط عمومی‌ دامپزشکی‌های سراسر کشور عنوان برتر را در بخش ایده‌های برتر و خلاقیت کسب کرد.

روابط عمومی دامپزشکی استان بوشهر رتبه برتر کشور را کسب کرد

عبدالرضا کللی‌ مدیر روابط عمومی دامپزشکی استان بوشهر با تایید این خبر به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، همایش روابط عمومی‌های سراسر کشور به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شد.

وی بیان کرد: روابط عمومی استان بوشهر در این همایش در بخش ایده‌های برتر، خلاقیت و نوآوری رتبه برتر را از آن خود کرد.

مدیر روابط عمومی دامپزشکی استان بوشهر بیان کرد: روابط عمومی دامپزشکی استان بوشهر سال گذشته نیز در ارزیابی عملکرد عنوان برتر را از آن خود کرده بود.

کللی اظهار داشت: حضور در مدارس، برپایی ایستگاه‌های سلامت و دامپزشکی در ایام نوروز، نمایشگاه نقاشی و روزنامه دیواری در مدارس بخشی از فعالیت‌های برتر و جدید دامپزشکی استان بوشهر بود.

وی اضافه کرد: آموزش به دبیران دبیرستان‌های استان برای آشنایی با بهداشت فرآورده‌های خام دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از جمله فعالیت‌هایی بود که با برنامه‌ریزی روابط عمومی دامپزشکی استان بوشهر اجرا و به همین دلیل عنوان برتر ایده‌های برتر را هم از آن خود کردیم.

مدیر روابط عمومی دامپزشکی استان بوشهر با قدردانی از حمایت‌های مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: با حمایت مدیرکل و استفاده از نیروهای پرتلاش موفق شدیم ایده‌های خود را در روابط عمومی برای آشنایی بیشتر اقشار مختلف به فعالیت‌های دامپزشکی انجام دهیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول