اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران معارفه شد

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران امروز با حضور اصحاب رسانه معارفه شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران معارفه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مدیر کل حوزه استاندار و جمعی از خبرنگاران مازندران مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران معارفه شد.

در این نشست روح‌الله معافی که معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران بود به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری مازندران معرفی شد و کمال رستمعلی که اخیراً نیز فرماندار سوادکوه شمالی شد از سمت روابط عمومی استانداری مازندران تودیع شد.

در این نشست هادی ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه در این نشست صمیمی قصد سخنرانی ندارم بر ضرورت تعامل اصحاب رسانه‌ و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی مازندران به ویژه روابط عمومی استانداری مازندران تاکید کرد و گفت: راه درخشان روابط عمومی در استانداری مازندران باید تداوم داشته باشد.

وی تعامل با رسانه‌ها، حساس بودن در مقابل خبر و گزارش، شناسایی رسانه‌های برتر و تعامل کاری با خبرنگاران را از اصول کاری روابط عمومی استانداری مازندران برشمرد.

معاون استاندار مازندران از برگزاری مراسم تجلیل از کمال رستمعلی در شورای اداری استان مازندران خبر داد.

کمال رستمعلی مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری مازندران و  فرماندار فعلی سوادکوه شمالی نیز در این نشست از همکاری همکارانش در روابط عمومی، استاندار مازندران، معاونان استاندار، مدیر کل حوزه استاندار و اصحاب رسانه در مدت فعالیت خود تشکر کرد.

روح‌الله معافی مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران نیز در این مراسم با تبیین مواضع رهبری درباره جایگاه روابط عمومی خاطرنشان کرد: با کمک رسانه‌ها و همکاری‌های ستادی روابط عمومی‌ها به سرمنزل مقصود می‌رسند.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول