اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

نقش روابط عمومی‌ها در تحقق حماسه سیاسی، امیدآفرین و آگاهی‌بخش است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم تاثیرگذاری روابط عمومی‌های استان برای ایجاد فضای امید و آگاهی در آستانه انتخابات تاکید کرد.

نقش روابط عمومی‌ها در تحقق حماسه سیاسی، امیدآفرین و آگاهی‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی محمدعلی نصرتی در بیست و نهمین نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی که در آستانه 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با بیان رسالت خطیر روابط عمومی‌ها، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌های ادارات، به عنوان عنصر مهم تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در دستگاه‌ها و ادارات دولتی، می‌توانند در آگاه‌سازی هر چه بیشتر و حضور پرشورتر در انتخابات، ایفای نقش کنند.

وی افزود : تمام پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در استان اندیشیده شده و خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

نصرتی با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی‌ها نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام و افزایش امیدواری بر عهده دارند، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها با افکار عمومی به طور مستقیم در ارتباط بوده و به نوعی پل بین مردم و مسئولان هستند و ضروری است در زمینه ترغیب و تشویق مردم جهت حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای دیگر تلاش مضاعف کرده و اهداف سوء دشمن را برملا سازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در مقابل توطئه‌های جهان غرب از قبیل تحریک قومیت‌ها، تلاش در جهت القای شکاف و اعمال تحریم‌های اقتصادی، ملت ایران مظلومانه و در عین حال شجاعانه از تمامیت معنوی و انقلابی خود دفاع می‌کنند و این، دشمن است که با شکست هیمنه خود، در عرصه بین‌المللی تحقیر شده است.

نصرتی با اشاره به پیوند عمیق بخش‌های روابط عمومی و رسانه‌های جمعی، اظهار داشت: ادارات روابط عمومی و رسانه‌ها به عنوان دو قطب مهم اطلاع‌رسانی، می‌توانند با القای فضای امید و آگاهی، در تحقق هر چه بیشتر حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو، گام بردارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون، نقش روابط عمومی‌ها در انتخابات پیش رو پرداختند.

تعامل هر چه عمیق‌تر روابط عمومی‌ها با رسانه‌های جمعی استان، لزوم نگرش صحیح به مفاهیم روابط عمومی و توجه به ظرفیت نهادهای اجتماعی مرتبط با حوزه روابط عمومی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

رئیس روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با بیان اینکه اعتماد مردم تنها پشتوانه نظام است، اظهار داشت: هدف اصلی فعالیت کمیته‌های هشت‌گانه ستاد انتخابات استان و همچنین برگزاری نشست‌های مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات، زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و تحقق امر مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی است.

جواد آهنگری افزود: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و در نهایت امیدآفرینی و تبیین رعایت اخلاق انتخاباتی کاندیداها و هواداران آنها و استفاده از فرصت بی‌بدیل رسانه‌های جمعی در ترغیب و تشویق مردم برای حضور آگاهانه و آزادانه درانتخابات و در نهایت خلق حماسه سیاسی محور اصلی فعالیت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی هم با اشاره به نقش رسانه در تحولات سیاسی و اجتماعی گفت: با گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای، جریان سلطه رسانه‌ای، تخریب مبانی اخلاقی و اعتقادی ملت ایران را مورد هدف قرار داده و امروز نیز با تبلیغات زیرکانه خود قصد دارد فضای انتخاباتی کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

مختار خوش‌پیمان افزود: در مقابل این هجمه تبلیغاتی باید رسانه‌های خود را باور کرده و با پرهیز از عملکرد جزیره‌ای، اراده واحد خود را در جهت هم‌افزایی حوزه‌های فکری و اجرایی به کار گیریم.

مدیر روابط عمومی بانک توسعه آذربایجان‌شرقی نیز با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر ادارات روابط عمومی با رسانه‌ها گفت: امروزه، تاثیر رسانه در تخریب یا نشاط بخشی تحولات مختلف جامع جهانی چشمگیر و تعیین کننده است.

امیر کریم‌زادشریفی با اشاره به تبلیغات رسانه‌های بیگانه در آستانه انتخابات، گفت: باید از فرصت تعامل بخش‌های روابط عمومی با رسانه‌ها، جهت نشاط‌بخشی هر چه بیشتر به فضای انتخابات بهره گرفته شود.

محمدرضا عزیزپور، مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان هم با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نهادهای اجتماعی در آستانه انتخابات، گفت: ظرفیت تاثیرگذاری نهادهای مردمی از قبیل جامعه زنان، انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های اجتماعی، نقش موثری در امید آفرینی و نمایش قدرت و صلابت ملی خواهد داشت. 

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول