اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه دامغان خبر داد

فراخوان مقاله حکمت مطهر در دامغان/ تجلیل از مربیان عقیدتی

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان دامغان از فراخوان مقاله «حکمت مطهر» در دامغان خبر داد و گفت: در این هفته، مربیان عقیدتی شهرستان دامغان تجلیل می‏شوند.

فراخوان مقاله حکمت مطهر در دامغان/ تجلیل از مربیان عقیدتی

احمد عاقلی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دامغان به بهانه هفته عقیدتی و سیاسی بیان داشت: شهید مطهری اسطوره و الگوی تلاش و مجاهدت در راه دفاع از دین و اسلام بود ، همان‏گونه که پیامبران این وظیفه خطیر را انجام می‌دادند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان دامغان گفت: البته فقط نباید به این مراسم اکتفا کرد و با استفاده از آثار و کتب به جامانده از این شهید بزرگوار از افکار ایشان بهره ببریم.

عاقلی عنوان کرد: با مطالعه از کتاب‌های استاد مطهری در مقابل شبهات اعتقادی و دینی دشمنان دین و اسلام محکم و استوار باشیم.

وی شهید مطهری را یک متفکر و علامه و اندیشمندی دانست که باید تمام بسیجیان با الگو قرار دادن این عالم فرزانه بهترین راه و روش را برای خود انتخاب کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان دامغان مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را دیدار با امام جمعه شهرستان و گلباران مزار شهدا، فراخوان مقاله حکمت مطهر، برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی در حوزه‌های مقاومت بسیج، برگزاری مسابقات متعدد به مناسبت هفته عقیدتی و تجلیل از مربیان عقیدتی عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول