اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهرکرد:

اساتید دانشگاه شهرکرد تجلیل شدند / ارائه 235 مقاله در بخش پژوهش

رئیس دانشگاه شهرکرد از تجلیل اساتید این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشگاه تاکنون 235 مقاله در بخش پژوهشی ارائه داده است.

اساتید دانشگاه شهرکرد تجلیل شدند / ارائه 235 مقاله در بخش پژوهش

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل اسدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه شهرکرد، اظهار داشت: اگر شهید مطهری و نوع آموزش انسان سازی وی الگوی تمامی اساتید دانشگاه‌های کشور شود فضای آموزشی به نمونه‌ بی‌‌بدیلی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه دانشگاه علی‌رغم وضعیت اقتصادی موجود رشد خوبی داشته است، بیان داشت: علی‌رغم وضعیت اقتصادی کشور در سال گذشته و با وجود اینکه 90 درصد از اعتبارات عمرانی تخصیص داده نشد اما با همکاری اساتید و فضای حاکم بر دانشگاه شهرکرد در هیچ زمینه‌ای توسعه این دانشگاه متوقف نشد.

اسدی از ارائه 235 مقاله در بخش پژوهشی خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی، دانشگاه شهرکرد در میان دانشگاه‌های سطح دو کشور رتبه دوم را کسب کرد.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه شهرکرد در زمینه تحصیلات تکمیلی از برنامه پنجم توسعه جلوتر است، گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه باید تا پایان این برنامه این دانشگاه باید 25 درصد تحصیلات تکمیلی داشته باشد ولی در حال حاضر تحصیلات تکمیلی این دانشگاه به 25 درصد رسیده که نشان دهنده رشد بسیار خوبی در این زمینه است.

رئیس دانشگاه شهرکرد از کسب مجوز پنج دانشگاه دیگر در استان خبر داد و افزود: ‌پردیس دانشگاه شهرکرد نیز صادر شده و در حال ابلاغ است.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول