اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین همایش تولید پایدار گاز خبر داد

پذیزش 52 مقاله در همایش سراسری تولید پایدار گاز

دبیر دومین همایش سراسری تولید پایدار گاز گفت: 52 مقاله نهایی شده برای ارائه در این همایش پذیرفته شده است.

پذیزش 52 مقاله در همایش سراسری تولید پایدار گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین بهزادی بعد از ظهر امروز در دومین همایش سراسری تولید پایدار گاز در سخنانی اظهار داشت: برای رسیدن به جایگاه اصلی گاز در عرصه اقتصادی کشور به عنوان محور توسعه و نیز در راستای سیاست‌های کلی شرکت ملی گاز ایران به منظور دستیابی به توسعه و پایداری تولید و شناسایی و بررسی چالش‌ها و برنامه‌ریزی برای عبور از موانع تولید، دومین همایش تولید پایدار گاز در شیراز آغاز به کار کرد.

دبیر دومین همایش سراسری تولید پایدار گاز گفت: به منظور ارائه راهکارهای علمی مناسب و نظارت بر تولید گاز این همایش با میزبانی پالایشگاه گاز پارسیان به مدت دو روز در شیراز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نخستین فراخوان برای ارسال خلاصه مقالات در سطح شرکت ملی گاز و شرکت‌های تابعه وزارت نفت ارائه و در مرحله نخست 513 خلاصه مقاله دریافت شد که از این تعداد 156 مورد به مرحله بعدی راه یافت.

این مسئول اضافه کرد: پس از طی فرایند ارزیابی توسط 148 نفر از متخصصان صنعت گاز کشور و در قالب 24 تیم در کمیته‌های تخصصی، 52 مقاله برای مرحله نهایی و ارائه در همایش پذیرفته شد.

بهزادی اذعان داشت: در تمام موارد، مقالات دریافتی از یک پالایشگاه به وسیله داوران منتخب سایر پالایشگاه‌ها داوری و از این رو سعی در رعایت بی‌طرفی کامل شده است.

دبیر دومین همایش سراسری تولید پایدار گاز اذعان داشت: اصل مقاله‌های پذیرفته شده دومین همایش تولید پایدار گاز نیز بر روی فلش‌کارت قرار داده شده است.

انتهای پیام/‌2448/ن20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول