اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس دانشگاه علمی کاربردی فیروزآباد خبر داد

پذیرش مقاله‌های مدرسان دانشگاه فیروزآباد در انگلستان

مدرس دانشگاه علمی کاربردی فیروزآباد گفت: دو مقاله مدرسان دانشگاه آزاد و علمی کاربردی این شهرستان در انگلستان پذیرفته شد.

پذیرش مقاله‌های مدرسان دانشگاه فیروزآباد در انگلستان

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: دو مقاله با همکاری محمد ریاحین در یکی از معتبرترین ژورنال‌های اروپا در کشور انگلستان پذیرفته شد.

وی افزود: پس از آغاز تحریم‌ها بر علیه کشور جمهوری اسلامی ایران که دامنه آن در حوزه‌های علمی و فناوری نیز گسترش یافت، ژورنال‌های اروپایی و آمریکایی در موارد ویژه و تنها در زمینه مقالات کاربردی اقدام به پذیرش مقالات ایرانیان می‌کنند.

رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان فیروزآباد ادامه داد: از این رو دو مقاله در یک ژورنال اروپایی به صورت همزمان بیانگر محتوای بالای علمی مقالات است.

پاکدل اضافه کرد: یکی از این مقالات در زمینه ساخت دستگاهی بوده که منجر به دست آمدن یکی از روابط انتقال حرارت برای نخستین بار در دنیا شده است.

وی بیان داشت: بحث کلی این مقاله رابطه محاسبه ضریب انتقال حرارت جابه‌جایی آزاد استوانه در استوانه‌های افقی در محلول‌های الکترولیت است.

به گزارش فارس، علیرضا پاکدل رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی فیروزآباد و محمد ریاحین عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان که هر دو به عنوان مدرسان دانشگاه‌های علمی کاربردی و آزاد اسلامی فیروزآباد هستند، در سه ماه اخیر با ارائه هفت مقاله در همایش‌های ملی و بین‌المللی افتخاراتی را برای کشورمان به همراه داشته‌اند.

انتهای پیام/2448/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول