اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره بین‌المللی قلب و عروق خبر داد

چاپ 23 مقاله برگزیده در نخستین کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیر تهاجمی قلب و عروق

دبیر علمی نخستین کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیر تهاجمی قلب و عروق گفت: از مجموع 70 اثر ارسال شده به دبیرخانه همایش، 23 مقاله برگزیده در نخستین کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیر تهاجمی قلب و عروق چاپ و منتشر می‌شود.

چاپ 23 مقاله برگزیده در نخستین کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیر تهاجمی قلب و عروق

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد زهرا علیزاده‌ثانی ظهر امروز در نخستین کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیرتهاجمی قلب و عروق در محل تالار هاشمی‌نژاد بیمارستان امام رضا(ع) مشهد اظهار کرد: کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیرتهاجمی قلب و عروق برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در دو روز پنجم و ششم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و امید است با اتخاذ تدابیر صحیح بتوانیم هر سال به طور مستمر این کنگره را برگزار کنیم.

علیزاده‌ثانی با بیان اینکه 70 مقاله و آثار پژوهشی به دبیرخانه همایش ارسال شده، خاطرنشان کرد: از این میزان، 23 مقاله برگزیده و در مجله کنگره به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: موضوع مقالات کنگره در چهار محور ام.آر.آی قلب و عروق، سی.تی.اسکن قلب و عروق، اکو پیشرفته قلب و عروق و اکو سه بعدی جنین و اسکن هسته‌ای بوده است.

دبیر علمی نخستین کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیر تهاجمی قلب و عروق گفت: در نخستین دوره آموزشی خود در این مرکز شاهد حضور 10 نفر از متخصصان و فوق متخصصان این رشته هستیم؛ باید ام.آر.آی قلب و به نوعی همان تصویربرداری غیرتهاجمی را رایج کنیم.

وی با اشاره به افتتاح نخستین مرکز آموزشی تخصصی ام.آر.آی قلب و عروق ایران همزمان با افتتاح کنگره اذعان داشت: این مرکز در حال حاضر هشت متخصص این حوزه را آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/70023/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول