اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان خبر داد

شوشتر میزبان کنگره ملی مهدویت/ارسال 143 مقاله از سراسر کشور

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: کنگره ملی مهدویت پنجشنبه 12 اردیبهشت‌ماه با حضور تعدادی از مراجع عظام و مسئولان کشوری و استان در شوشتر برگزار می‌شود.

شوشتر میزبان کنگره ملی مهدویت/ارسال 143 مقاله از سراسر کشور

حجت‌الاسلام سیدعلی میرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: 143 مقاله از سوی دانشجویان و طلاب سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ملی مهدویت ارسال شده است.

وی با بیان اینکه کنگره ملی مهدویت 12 اردیبهشت‌ماه در شوشتر برگزار می‌شود، خاطر‌نشان کرد: آثار از استان‌های خوزستان، لرستان، نظنز اصفهان، کاشان، قم، شیراز، تبریز، آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی به دبیرخانه این کنگره ملی ارسال شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه 15 مقاله بر‌تر در روز کنگره ارائه خواهند شد، اضافه کرد: از پنج مقاله برتر با اهدای کمک هزینه حج عمره مفرده تقدیر می‌شود.

وی عنوان کرد: در کنگره ملی مهدویت، حجت‌الاسلام راشد یزدی، آیت‌الله سیدمحمد علی موسوی‌ جزایری، نماینده ولی‌ فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، آیت‌الله سیدعلی شفیعی و آیت‌الله محسن حیدری، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه و رئیس بنیاد مهدویت کشور و دیگر مسئولان استانی و محلی حضور خواهند یافت.

میرمحمدی بیان داشت: پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید نیز در این کنگره قرائت خواهد شد و سخنران این کنگره نیز حضرت آیت‌الله عبدالقائم شوشتری از عرفای به‌نام استان اصفهان و حجت‌الاسلام راشد یزدی از خطبای به‌نام مشهد مقدس است.

وی ادامه داد: اساتید، حجت‌الاسلام سیدحسین مومن، سیدعباس موسوی‌مطلق و محمد علی‌آبادی از شهر مقدس قم داوری مقالات ارسالی را برعهده خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان یادآور شد: در این کنگره از مؤلفان، مؤسسات قرآنی و هیئت‌های مذهبی که در راستای ترویج فرهنگ مهدویت سهم بسزایی داشته‌اند، تجلیل و قدردانی می‌‌شود.

به گفته وی، محورهای این کنگره شامل مهدویت و نقش آن در محورهای دینی، مهدویت و نقش جوانان و حکومت اسلامی و مهدویت از دیدگاه قرآن و روایات است.

انتهای پیام/72001/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول