اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن روحانی:

مردم فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم باید فرد اصلح را برای پست ریاست جمهوری انتخاب کنند.

مردم فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه زنجان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) و آیت‏الله سید عزالدین حسینی، اظهار داشت: آیت‏الله حسینی یکی از علما و بزرگان مشهور استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه زنجان به عنوان شهر ایمان، عشق، ولایت، علم و دانش معروف است، خاطر نشان کرد: این استان در حوزه‏های علمیه شخصیت‏های معروفی دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همیشه از استان زنجان ستاره‏های فروزانی در آسمان علم، اندیشه، فقه و حکمت و فلسفه درخشیده‏اند، تصریح کرد: این استان مشهور به ولایت دوستی نیز است.

وی با اشاره به اینکه عشقی که مردم استان زنجان نسبت به اهل بیت (ع) نشان می‏دهند بسیار کم نظیر است، اضافه کرد: مردم این دیار امروز نیز در حفاظت از انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری گام‏های بلندی برمی‏دارند.

حجت‏‏الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه مردم استان زنجان درخشش بسیار خوبی در دوران انقلاب داشته‏اند، افزود: امروز در آزمایشی که روز 24 خرداد ماه است مردم سرافرازانه در پای صندوق‏های رای حاضر می‎شوند.

*مردم فرد اصلح را انتخاب کنند

وی با اشاره به اینکه امیدواریم مردم دولتی را انتخاب کنند که بتواند حماسه اقتصادی خلق کند، ادامه داد: خلق حماسه اقتصادی تکمیل کننده حماسه سیاسی است.

روحانی با بیان اینکه مردم باید فردی را که اصلح‎تر تشخیص می‏دهند، انتخاب کنند، یادآور شد: امیدواریم دولتی روی کار آید که معضلات و مشکلات را برطرف کند.

*مردم زنجان همیشه در صحنه حضور دارند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز با بیان اینکه شهر زنجان به شهر غواصان دریا دل معروف است، اضافه کرد: مردم این دیار به دیانت و ولایت‏مداری شهرت دارند.

آیت‏الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان در همه عرصه‏ها حضور قوی و پر رنگی داشته‎اند، اذعان داشت: امروز نیز برای حضور در انتخابات سال جاری و خلق حماسه سیاسی آمادگی دارند.

وی یادآور شد: امیدواریم شاهد حماسه بزرگی در استان زنجان باشیم.

انتهای پیام/73006/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول