اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

برگزاری انتخابات رایانه‌ای در تمام شعب اخذ رأی جیرفت

فرماندار جیرفت گفت: تمام مراحل کسب رأی انتخابات 24 خرداد ماه امسال در تمام شعب اخذ رأی حتی در شعبه‌های سیار با رایانه انجام می‌شود.

برگزاری انتخابات رایانه‌ای در تمام شعب اخذ رأی جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اقامه نماز این شهرستان اظهار داشت: در آیات، روایات، سنت و سیره ائمه تأکیدهای ویژه‌ای بر اقامه نماز شده است، اگر نماز با توجه باشد فرد را می‌سازد.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد نمازگزاران مساجد شهرستان جیرفت جوانان هستند، افزود: شورای اداری ویژه اقامه نماز هفته آینده برگزار و مصوبات این ستاد به همه نهادها و ادارات ارسال می‌شود.

غنچه‌پور با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه برگزاری هر چه بهتر انتخابات در این شهرستان تصریح کرد: در بحث امنیت انتخابات تمام تمهیدات اندیشیده شده و به کسی اجازه داده نمی‌شود که در این زمینه با احساسات مردم بازی کند.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه سلامت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در سال گذشته حسن نیت خود تا آنجا که در توانمان بود نشان دادیم، ممکن است، برخی مواقع تخلفی رخ دهد که در صورت بروز آن برخورد قانونی می‌شود و تمام تلاش ما این است که امانتدار مردم باشیم.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه در بحث اجرا نیازمند همکاری تمام مسئولان منطقه در این راستا هستیم، گفت: در شهرستان جیرفت در انتخابات خرداد ماه سال جاری 424 شعبه اخذ رأی داریم و 10 هزار نیروی انسانی در این زمینه فعالیت می‌کنند و از همه فرصت‌ها برای تجهیز و همراهی استفاده می‌شود.

وی اذعان داشت: در تمام شعب اخذ رأی حتی در شعبه‌های سیار تمام مراحل کسب رأی با رایانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/80002/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول