اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند

امام جمعه عسلویه گفت: دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند و باید هوشیار باشیم و با وحدت و همدلی و با حرکت در مسیر ولایت فقیه دشمنان را ناکام کنیم.

دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد صبح امروز در نشست مسئولان عسلویه اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز نیز شاهد افزایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی هستیم.

وی افزود: مردم در نظام اسلامی همواره نقش‌آفرینی داشته‌اند و هر زمان به حضور مردم نیاز بوده شاهد این حضور بوده‌ایم و امسال نیز حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مردم خلق می‌شود.

امام جمعه شهرستان عسلویه با بیان این مطلب که جلب رضایت مردم از اهم واجبات است خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت‌پذیری طعمه نیست بلکه نعمت خدادادی است و مسئولین باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش بیشتری از خود نشان دهند تا باعث جلب رضایت مردم شود.

هاشمی‌نژاد به مسئله انتخابات اشاره و تصریح کرد: انتخابات در کشور ما باید مسابقه‌ای در مسیر خدمت به مردم باشد نه در راستای کسب قدرت که اگر در انتخابات میدانی برای کسب قدرت شکل بگیرد بزرگترین آفت برای یک جامعه محسوب می‌شود و در واقع با این کار نابودی یک جامعه را می‌توان نظاره کرد.

وی افزود: البته مردم شریف جمهوری اسلامی بارها با تبعیت از مقام معظم رهبری و پیروی از ولایت فقیه کام دشمنان را تلخ کرده‌اند و در روز انتخابات نیز شاهد خلق حماسه‌ای سیاسی و کوبیده شدن مشت این ملت بر دهان هرزه‌گویان این نظام خواهیم بود.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند و باید هوشیار باشیم و با وحدت و همدلی و با حرکت در مسیر ولایت فقیه دشمنان را ناکام کنیم.

هاشمی‌نژاد گفت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و مسئولان باید در امر خدمت‌رسانی به مردم عسلویه بیش از گذشته اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2451/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول