اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

دشمن با فتنه‌های جدید انتخابات ایران را زیر نظر دارد

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) گفت: انتخابات پیش رو بسیار مهم است زیرا در این برهه ترفندها و توطئه‌های دشمن بسیار پیچیده است و دشمن با فتنه‌های جدید وارد شده است.

دشمن با فتنه‌های جدید انتخابات ایران را زیر نظر دارد

حجت‌الاسلام کریم سرافراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در بین تمام نعمت‌هایی که خداوند به ما عنایت فرموده، نعمت ولایت و رهبری از نعمات ویژه‌ای است که قابل مقایسه با دیگر نعمت ها نیست.

وی افزود: ما باید شکر خدای را به جا آوریم در دورانی زندگی کنیم که دوران طلایی حاکمیت دین و حاکمیت شیعه است.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: سیره زندگی حضرت زهرا (س) به عنوان بهترین نمونه و اسوه ولایتمداری و حمایت از ولی امر مسلمین می تواند ما را در این مسیر هدایت کند.

سرافراز با اشاره به نقش ولایت فقیه در حاکمیت اسلامی افزود: زاویه گرفتن از ولایت باعث خواری و ذلت انسان می‌شود و متاسفانه در طول تاریخ اسلام، به ویژه 34 سال از انقلاب اسلامی ایران شاهد بوده‌ایم که برخی خواص با وجود سابقه زیادی  که در انقلاب داشتند با ولایت و رهبری زاویه پیدا کردند و محبوبیت خود را نزد مردم از دست دادند.

وی با اشاره به سخنان آیت‌الله جوادی آملی اظهار داشت: ایشان می فرمایند ما باید آنچنان پشت سر رهبری حرکت کنیم که جای پای ما بعد از حرکت ایشان دیده نشود.

سرافراز، تجلی حماسه سیاسی را در حضور پرشور مردم در انتخابات دانست و افزود: انتخابات پیش رو بسیار مهم است زیرا در این برهه ترفندها و توطئه‌های دشمن بسیار پیچیده است و دشمن با فتنه‌های جدید وارد شده است.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود در صدد القای یاس و ناامیدی در مردم است، ادامه داد: برنامه‌های دشمن به گونه‌ای است که اولا انتخابات انجام نشود دوما حضور مردم کمرنگ و فضای انتخابات سرد باشد و سوما شخصی روی کار بیاید که زاویه‌دارترین فرد با ولایت فقیه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: قدرشناسی نعمت ولایت و رهبری امت اسلامی با تبعیت از رهبری ممکن می شود.

وی شرایط حماسه سیاسی را برگزاری انتخابات امن، آرام و باشکوه همراه با حضور حداکثری مردم و انتخاب انقلابی‌ترین فرد و مقیدترین فرد نسبت به ولایت فقیه دانست. 

انتهای پیام/68001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول