اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر مطرح کرد

تلاش استکبار برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات

امام جمعه اهر گفت: استکبار برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کند.

تلاش استکبار برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در جلسه ستاد بزرگداشت پنجاهمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد اظهار کرد: امروز با گذشت بیش از نیم قرن از قیام تاریخی و سرنوشت‌ساز حضرت امام(ره) در 15 خرداد 1342، اندیشه‌ها و افکار و آرمان‌های آن حضرت در جامعه جاری و ساری است.

وی گفت: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و نام امام راحل در تبعیت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و همه وظیفه داریم در تداوم راه شهدا و امام راحل، منویات معظم‌له را آویزه گوش خود قرار داده و در تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

امام جمعه اهر انتخابات پیش رو را یکی دیگر از امتحانات ملت ایران برشمرد و با اشاره به تلاش استکبار جهانی در کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در این انتخابات گفت: ملت ایران بار دیگر امید دشمنان نظام و انقلاب را به یأس مبدل کرده و در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

حاجی‌زاده تأکید کرد: برگزاری با شکوه و اجرای برنامه‌های متنوع در سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران سرلوحه کار مسئولان و دست‌اندرکاران این ستاد باشد تا از این فرصت بتوانیم اندیشه‌های امام راحل را به نسل جدید و جوان منتقل کنیم.

این مقام مسئول، نقش مراکز فرهنگی، هنری را در تبیین اندیشه‌های امام راحل به نسل بعد از انقلاب بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: رسالت دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش دراین زمینه و  برای روشنگری قشر جوان و نوجوان می‌تواند گامی عملی در شناخت این نسل از اهداف و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) باشد.

انتهای پیام/60004/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول