اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

انتخابات لیله‌القدر نظام است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه انتخابات لیله‌القدر نظام است، گفت: در انتخابات سرنوشت چهار سال کشور تعیین می‌شود و مردم باید با انتخاب فرد اصلح حماسه خلق کنند.

انتخابات لیله‌القدر نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید استان با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های استان برای خلق حماسه سیاسی استفاده شود اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌ها با همکاری اداره ارشاد و دیگر نهادهای فرهنگی با شناسایی کتاب‌هایی که بر حضور حداکثری تأکید دارند ظرف چند روز آینده این کتب را در اختیار مخاطبان قرار دهند. 

وی ادامه داد: کتاب‌هایی که در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص خلق حماسه سیاسی و دشمن‌شناسی است را در اختیار مخاطبان قرار دهید و از ظرفیت کانون‌های فرهنگی مساجد برای ایجاد و خلق حماسه استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو امواج سهمگینی به سمت ما می‌آید افزود: باید برای جلوگیری و مقابله با این امواج از طریق رسانه‌ها، تبلیغات و مدیریت موج‌شکنی کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از ابزارهای ما در برابر امواج دشمنان نهاد کتابخانه‌ها است که در راستای رشد و گسترش دانش در حوزه اندیشه فعالیت می‌کند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

قاسمی‌فرزاد بیان داشت: ما نتوانستیم بعد از انقلاب به خوبی به امر کتابخوانی بپردازیم و کتابخوانی در بین خانواده‌ها جایی باز نکرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با توجه به مشغله و کمبود وقتی که دارند هر سال در نمایشگاه کتاب حضور می‌یابند خاطرنشان کرد: بازدید ایشان از نمایشگاه به همه می‌آموزد که باید همواره به فکر کتاب خواندن بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از روش‌های آموزش و کتاب‌خوانی در جامعه گفت: ما برای فراگیری صحیح به کودکان از مقطع پیش دبستانی شروع نمی‌کنیم و از موقعی که آموزش‌ها آغاز می‌شود به کودکان کلی مطلب را منتقل می‌کنیم که این اطلاعات زیاد است و بدون هیچ گونه زمینه و مقدمه‌ای ارائه شده که مفید هم نیست. 

وی اضافه کرد: نهادینه شدن فرهنگ مطالعه مفید در جامعه نیازمند ایجاد بسترها و زمینه‌های کتابخوانی است و اطلاعاتی که به شکل حجمی به کودک ارائه می‌شود مفید واقع نخواهد شد. 

قاسمی‌فرزاد افزود: باید مباحث و اطلاعات به صورت دسته‌بندی به کودک منتقل شود و فرهنگ مطالعه به عنوان یک ضرورت به کودک منتقل شود.

وی ادامه داد: در برخی کشورها مانند روسیه در همه جا کتاب وجود دارد و مردم مطالعه می‌کنند و در واقع کتاب به دست مردم دادن هنر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در پایان با بیان اینکه در لیله‌القدر نظام قرار داریم ابراز داشت: در انتخابات سرنوشت چهار سال کشور رقم می‌خورد و مردم باید با بینش و دقت با انتخاب فرد اصلح حماسه‌آفرینی کنند و از این مقطع به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول