اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

دانشگاهیان در انتخابات آتی نقش اساسی و تعیین‌کننده دارند

فرماندار اهر، نقش اساتید و دانشجویان را در روشنگری افکار عمومی و حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

دانشگاهیان در انتخابات آتی نقش اساسی و تعیین‌کننده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در جمع اساتید دانشگاه اهر گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد وحدت، همدلی و انسجام ملی ملت ایران است و حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مختلف همیشه مظهر اقتدار و موجب دستاوردهای ارزشمند در داخل و خارج کشور شده است.

وی، با تأکید بر حضور حماسی مردم ایران در پای صندوق‌های رأی افزود: با اطمینان می‌توان گفت در سایه بصیرت و ولایتمداری ملت ایران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از پرشورترین انتخابات کشور خواهد بود.

صدیقی، تلاش‌های انجام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را در حوزه فرهنگی، اجتماعی، معنوی، علمی و پژوهشی بسیار قابل توجه عنوان کرد و گفت: باید با تدابیر لازم زمینه را برای شکوفایی استعدادهای جوانان تحصیلکرده با اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی با مشارکت مراکز تولیدی و صنعتی فراهم کنیم.

وی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را یکی از مراکز آموزش عالی ویژه و پیشتاز در عرصه‌های مختلف برشمرد که با تعامل و همراهی با مسئولان شهرستان به یکی از قطب‌های علمی -پژوهشی منطقه تبدیل شده است.

فرماندار اهر در ادامه از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خواست که پایان‌نامه‌های ارشد دانشجویان بیشتر به نیاز و ظرفیت‌های منطقه در زمینه‌های مختلف کشاورزی، معدنی، فرهنگی و گردشگری سوق داده شوند تا با کار کارشناسی بتوانند دستاوردهای علمی آنها منشاء پیشرفت و توسعه شهرستان باشند. 

انتهای پیام/60004/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول