اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بهاباد:

43 شعبه اخذ رای در بهاباد آرای مردم در روز انتخابات را جمع‌آوری می‌کنند

سرپرست فرمانداری بهاباد گفت: در روز 24 خرداد، 43 شعبه اخذ رای در شهرستان بهاباد، آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

43 شعبه اخذ رای در بهاباد آرای مردم در روز انتخابات را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مصطفی سالاری امروز در دومین جلسه هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بهاباد اظهار داشت: از مجموع 43 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده برای شهرستان بهاباد، 37 شعبه به صورت ثابت، یک شعبه به صورت سیار شهری و پنج شعبه به صورت سیار روستایی فعالیت خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری بهاباد عنوان کرد: همچنین از این تعداد هشت شعبه در شهر بهاباد، 16 شعبه در بخش مرکزی و 19 شعبه در بخش آسفیچ مستقر می‌شوند.

وی افزود: شعب اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مشترک و صندوق‌ها جداگانه آرای مربوط به این دو انتخابات را دریافت می‌کنند.

سالاری با بیان اینکه محل استقرار شعب اخذ رای مورد تایید هیئت اجرایی انتخابات است، خاطرنشان کرد: مسائل مختلف برای محل استقرار شعب اخذ رای سنجیده و مکان‌های در نظر گرفته شده به تایید نهایی رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم حضور گسترده مردم در آن اظهار داشت: انتخابات در کشور ما مظهر حماسه سیاسی است و این حماسه مظهر اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

سالاری با اشاره به عملیات روانی دشمن در راستای تحریم انتخابات، عنوان کرد: دشمن با انواع وسایل ارتباط جمعی، تبلیغات وسیعی را برای دلسرد ساختن مردم نسبت به حضور در پای صندوق‌های اخذ رای به کار گرفته به همین دلیل لازم است مسئولان نظام جمهوری اسلامی با هوشیاری کامل، زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

وی بر به کارگیری همه ظرفیت‏ها در راستای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد تاکید کرد و بیان داشت: لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات، فراهم کردن شرایط و زمینه‌ها لازم است.

بر اساس این گزارش در این جلسه پس از بحث و بررسی، تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای در سطح شهرستان به تصویب هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری رسید.

انتهای پیام/2464/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول