اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک خواستار شد

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌/نگاه‎ها به حوزه ایثار و شهادت بر پایه یک نگاه ارزشی باشد

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مسائل مهم، اساسی و کلیدی کشور است که در شهرستان قرچک باید به این موضوع به صورت ویژه توجه شود.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌/نگاه‎ها به حوزه ایثار و شهادت بر پایه یک نگاه ارزشی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی در اولین جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک بیان داشت: موضوع ایثار و شهادت یکی از مسائل مهم، اساسی و کلیدی کشور تلقی می‎شود و برخورداری از این سرشت اعتقادی و ایمانی، همواره موجب پیشرفت‎های متعدد در کشور اسلامی ایران شده است.

فرماندار قرچک اظهار داشت: حیات این کشور بسته به زنده نگهداشتن خون پاک شهداست و آنچه کشور را بعد از گذشت 34 سال همچنان حفظ و از تجاوز دشمنان مصون نگه داشته فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: شهدا و ایثارگران با اخلاص نیت برای استقلال و آزادی ایران اسلامی تلاش کردند و اکنون وظیفه مسئولان است تا راه و آرمان این عزیزان را ادامه دهند.

ریاحی فعالیت‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت را در شهرستان قرچک مناسب خواند و خواستار تداوم و گسترش فعالیت‌های این بخش شد و درونی کردن فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان و نسل امروز بسیار مهم خواند و بر توجه بیشتر متولیان امر به این نکته تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اضافه کرد: تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت اقدامی موثر در تحقق برنامه‌های فرهنگی و ارزشی در شهرستان قرچک است.

فرماندار قرچک بهره‌گیری از ایده‌ها و برنامه‌های جدید و نوآوری در ترویج این فرهنگ ارزشی را ضروری خواند و عنوان کرد: اعضای این شورا باید با بهره‌گیری از صاحب نظران  و متخصصان امر و بهره گیری از همه امکانات و توانمندی‌های شهرستان اقدام کنند. 

وی در ادامه تأکید کرد: نگاه‎ها به حوزه ایثار و شهادت بر پایه یک نگاه ارزشی باشد و مسئولان باید کار و تلاش در این حوزه را از قالب کار اداری بیرون کنند و در این راستا با جدیت و پیگیری مضاعف، برنامه‎ها را خالصانه دنبال کنند.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: باید از روسای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش شهرستان برای عضویت در کارگروه ایثار و شهادت دعوت و این افراد با همکاری یادگاران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانشجویان و دانش آموزان ترویج دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایان نامه‌ها، تحقیقات و پژوهش‌های میدانی دانشجویان و دانش آموزان را باید به سمت مقوله ایثار و شهادت سوق دهیم تا آنها بیشتر با شهدای کشورمان آشنا شوند.

انتهای پیام/2462/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول