اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش بنیاد شهید گلستان خبر داد

آیین‎نامه پیشنهادی حوزه ایثار و شهادت در آستانه تصویب

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: آیین‎نامه پیشنهادی حوزه ایثار و شهادت در آستانه تصویب قرار دارد.

آیین‎نامه پیشنهادی حوزه ایثار و شهادت در آستانه تصویب

محمدعلی طالع‎زاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: نگاه بنیاد شهید به مفهوم ایثار، مجاهدپروری است از صدر اسلام تا زمان پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و در دوران معاصر، شهادت نقطه اوج ایثار بوده است.

وی با بیان اینکه آئین‎نامه اجرایی تجلیل از خادمان حوزه ایثار و شهادت برگرفته از شورای عالی انقلاب فرهنگ عمومی است، ابراز داشت: کسانی که بتوانند محور تفکر، برنامه‎ریزی، آثار و مدیریت کارهایی را خلق و ایده‎های نوین داشته باشند مورد حمایت و تجلیل قرار خواهند گرفت.

برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از ابزارهای خلاقیت استفاده شود

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: محور تفکر و برنامه‎ریزی ایده‎های نوین در عرصه ایثار و شهادت بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است.

طالع‎زاری اذعان کرد: در دوران معاصر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از ابزارهای خلاقیت، فضای مجازی، رسانه‎ها، یادواره‎ها استفاده کنیم تا نسل امروز از آن استفاده مطلوب و بیشتری داشته باشد.

وی از برگزاری نخستین همایش استفاده طرح‎های پژوهشی در علی‎آبادکتول خبر داد و بیان داشت: اندیشه‎شناسی، ایثار و شهادت در ادبیات داستانی، زیبانویسی، ایثار و شهادت در اسطوره‎های ملی، جهاد در ولایتمداری از جمله محورهای این همایش بوده است.

آیین‎نامه ایثار و شهادت باید محفلی برای رشد و بالندگی باشد

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با تاکید بر اینکه ما سربازان هجومی نبوده بلکه سربازان دفاع بوده‎ایم، خاطرنشان کرد: بزرگترین دغدغه ما در حال حاضر این است که از ظرفیت‎ها و ابزارهای استان استفاده شود لذا معتقدیم آئین‎نامه ایثار و شهادت باید محفلی برای رشد و بالندگی افراد در این حوزه باشد.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول