اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد

چاپ 40 عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت در گلستان

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: 40 عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت در گلستان به چاپ رسید که 10 عنوان از این کتاب‎ها با مشارکت سپاه و کنگره شهدای استان صورت گرفته است.

چاپ 40 عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: به نسبت موقعیت شهدای شاخص استان انتشار 40 عنوان کتاب بسیار ناچیز است و حداقل باید 100 عنوان کتاب در این زمینه در استان نشر پیدا می‎کرد.

وی برگزاری کنگره شهدای استان را بسیار موثر و بااهمیت خواند و تصریح کرد: گلستان در این زمینه توانمندی‎های زیادی دارد که باید از این ظرفیت‎ها به درستی استفاده شود که متاسفانه کمتر بدان پرداخته شده است.

مبلمان شهری باید آکنده از عطر ایثار و شهادت باشد

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان؛ راه‎اندازی دفاتر کنگره شهدا در هر شهرستان را یک ضرورت خواند و افزود: با توجه به اینکه گلستان در سال 1393 میزبان کنگره بزرگ شهداست نیاز است که این دفاتر در تمام شهرستان‎ها فعال شود و باید ارتباطات را برقرار کنیم.

کریمی‎اول با تاکید بر اینکه نامگذاری اماکن و یادمان‎ها در سطح استان بر اساس شهدای شاخص انجام شود، ابراز داشت: این اقدام در سطح استان کمرنگ است البته منظور این نیست که این مهم به فراموشی سپرده شده ولی باید تلاش شود تا مبلمان شهری آکنده از عطر ایثار و شهادت باشد.

وی از اعلام آمادگی سپاه نینوا استان در برگزاری کنگره بزرگ شهدا خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم با هم‎افزایی سایر ادارات مخصوصاً بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس بتوانیم همایشی در شأن شهدا برگزار کنیم.

آموزش 180 رزمنده گلستانی به عنوان راوی دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه سالانه 400 یادواره شهدا در سطح استان برگزار می‎شود، اذعان کرد: این یادواره‎ها با مشارکت عموم مردم، خیرین، هیئت‎ امنای مساجد، بسیج و ... برگزار می‎شود.

کریمی‎اول اضافه کرد: 180 رزمنده به عنوان راوی دفاع مقدس آموزش داده شدند که در مناطق عملیاتی به بحث روایتگری بپردازند.

وی ابراز داشت: گلستان دارای شهدای فرهنگی زیادی است و هر دستگاهی که دارای نیروی انسانی ایثارگر و جانباز است می‎تواند در افزایش تیراژ کتاب در حوزه ایثار و شهادت موثر باشد.

انتهای پیام/83001/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول