اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل‌ تعاونی ناشران کرمان خبر داد

رشد 20 درصدی فروش آثار تاریخی کرمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

مدیر‌عامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان از افزایش 20 درصدی‌ میزان فروش آثار تاریخی، فرهنگی، گردشگری کرمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

رشد 20 درصدی فروش آثار تاریخی کرمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

سید‌ محمد سعیدی‌حسینی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضور‌ تعاونی ناشران‌ کرمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: غرفه ‌ناشران‌ کرمان با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و میزان فروش آثار تاریخی، فرهنگی، گردشگری استان با افزایش 20 درصدی روبه‌رو بود.

وی بیان داشت: سروده‌های شاعران کرمانی و واژگان مردم کرمان نیز در این دوره از نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران‌ استقبال چشمگیری را شاهد بود.

سعیدی‌حسینی عنوان کرد: از 15 هزار جلد کتاب عرضه شده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 5 هزار جلد به فروش رسید که شامل 600 عنوان کتاب است.

وی با اشاره به کاهش میزان استقبال از کتاب‌های عمومی عرضه شده در نمایشگاه نسبت به سال افزود: دلیل آن‌ جابه‌جایی ناشران خارجی و پراکندگی بیش از متعارف فضای فیزیکی نمایشگاه‌ بود و به همین دلیل استقبال و امکان حضور مردم از نمایشگاه‌ به ویژه محل استقرار ناشران داخلی با کاهش 10 تا 15 درصدی نسبت به سال قبل مواجه بود.

سعیدی‌حسینی همچنین برگزاری مراسم‌های جنبی را عامل موفقیت ناشران کرمان در نمایشگاه بین‌المللی تهران دانست و تصریح کرد: تجلیل از 10 ناشر و صاحب اثر کرمانی با حضور استاندار کرمان، گردهمایی بزرگ شاعران کرمانی در محل نمایشگاه از جمله برنامه‌های جنبی تعاونی ناشران کرمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

مدیر‌عامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان ابراز داشت: همچنین عقد قرارداد با نویسندگان کرمانی مقیم تهران در قالب 25 کتاب در زمینه تاریخی را در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شاهد بودیم.

وی ابراز داشت: علاوه بر غرفه‌های شرکت تعاونی ناشران استان کرمان به نمایندگی از 45 ناشر، غرفه کرمان‌شناسی با عرضه کتب تخصصی کرمان، غرفه خدمات فرهنگی استان با عرضه کتاب‌های عمومی، غرفه دانشگاه شهید باهنر کرمان با عرضه کتاب‌های علمی و دانشگاهی در فضایی بالغ بر 120 متر مربع در اختیار ناشران کرمانی بود.

انتهای پیام/80017/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول