اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

اتاق ضبط بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل راه‌اندازی شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: با هدف فراهم آوردن محیطی مناسب برای ضبط کتب صوتی، اتاق ضبط بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.

اتاق ضبط بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل راه‌اندازی شد

صادق فرهمندامین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: اتاق ضبط با بهره‌گیری از امکانات ضبط و پخش کتب صوتی و در راستای فراهم آوردن محیطی مناسب برای داوطلبانی که در مورد ضبط این کتاب‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در طول مدت کوتاهی که از آغاز به کار این واحد می‌گذرد، بیش از هفت کتاب صوتی ضبط و آماده ارائه به علاقمندان شده است، تصریح کرد: تعدادی از کتاب‌های صوتی آماده شده جهت استفاده روشندلان عزیز در جریان سفر کاروان کتابخانه صبا به اردبیل و نیز در گردهمایی کتابداران روشندل در زنجان ارائه شده است.

فرهمندامین همچنین با تقدیر از حضور داوطلبانه شهروندان و دانشجویان در بخش روشندلان جهت ضبط کتب صوتی، روند رو به رشد در تولیدات بخش روشندلان را مدیون همکاری این عزیزان دانست.

این مسئول با اعلام اینکه نابینایان جهت عضویت و بهره‌مندی رایگان از خدمات و تولیدات بخش روشندلان می‌توانند به این بخش مراجعه کنند، اظهار امیدواری کرد که بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل بتواند در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بین علاقمندان نابینا مفید واقع شود.

وی در ادامه سخنان خود از استقبال شهروندان اردبیلی از ایستگاه‌های مطالعه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با بیان اینکه در طول سه ماهی که از راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در مصلی، فرودگاه، استانداری و بانک ملی اردبیل می‌گذرد، بیش از هفت هزار نسخه کتاب توسط شهروندان به امانت گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد، بیش از سه هزار نسخه هنوز در دست مردم بوده و نزدیک چهار هزار نسخه نیز برگشت داده شده است.

فرهمندامین با بیان اینکه کتاب‌های ایستگاه‌های مطالعه در موضوعات متنوع و برای سنین مختلف دسته‌بندی شده‌اند، اضافه کرد: طرح ایستگاه‌های مطالعه با هدف در دسترس قرار دادن کتاب برای عموم مردم توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طراحی و راه‌اندازی شده و از مؤلفه‌های مهم در ترویج فرهنگ مطالعه به شمار می‌رود.

وی همچنین از نصب و راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در تعداد دیگری از اماکن پرتردد اردبیل طی ماه‌های آینده خبر داد.

انتهای پیام/62003/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول