اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انتشارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی

کتاب صخره‌های خاموش منتشر شد

مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از چاپ و انتشار کتاب صخره‌های خاموش خبر داد.

کتاب صخره‌های خاموش منتشر شد

بابک روزبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کتاب اواخر فروردین‌ماه امسال توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی منتشر شده است.

وی تصریح کرد: کتاب صخره‌های خاموش با تیراژ دو هزار جلد و در قطع رقعی توسط انتشارات صریر به چاپ رسیده و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات صریر وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عرضه شد.

مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: این کتاب خاطرات ارزشمند رزمنده جانباز مصطفی کاظمی از جنگ تحمیلی هشت ساله و به‌ویژه خاطرات عملیات مطلع‌الفجر و فتح شیاکوه است.

به گفته وی، مصطفی کاظمی هم‌اکنون از جانبازان کوهنوردی است که تاکنون با همراهی تیم ملی کوهنوردی جانبازان موفق به فتح ارتفاعات هیمالیا و کلیمانجارو شده و در سال 84 نیز مسئولیت مربیگری تیم ملی کوهنوردی جانبازان کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام/87003/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول