اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

کتابخانه مرکزی نمین ظرفیت توسعه فرهنگی و علمی منطقه را دارد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه عمومی شهرستان نمین ظرفیت لازم برای نقش‌آفرینی در توسعه فرهنگی و علمی منطقه را دارد.

کتابخانه مرکزی نمین ظرفیت توسعه فرهنگی و علمی منطقه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمندامین در بازدید از کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین اظهار داشت: تجهیز کتابخانه مرکزی نمین و راه‌اندازی کامل آن به توسعه فرهنگی این شهر کمک شایانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبارات لازم از محل منابع ملی و تجهیز کتابخانه مرکزی نمین، این کتابخانه ظرفیت لازم برای نقش‌آفرینی در توسعه فرهنگی و علمی منطقه را داراست، تصریح کرد: کتابخانه مرکزی شهرستان نمین از بخش‌های مختلفی از جمله مخزن، مرجع، نشریات، سالن مطالعه برادران و خواهران، بخش کودک و کافی‌نت برخوردار است و تجهیز این بخش‌ها و آماده کردن آنها در سطح استانداردهای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نیازمند تخصیص اعتبار از محل منابع ملی است.

فرهمندامین خاطرنشان کرد: امیدوارم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مسئولان و نمایندگان استان مساعدت لازم را در این خصوص داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در بازدید از قسمت‌های مختلف کتابخانه‌های مرکزی و فرهنگ نمین و وحدت عنبران، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مشکلات این کتابخانه‌ها قرار گرفت.

محمد فتحی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین نیز در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد، کمبود اعتبارات جهت تجهیز کتابخانه‌ها را مهم‌ترین مشکل کتابخانه‌های عمومی نمین عنوان کرد.

انتهای پیام/62008/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول