اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

دخالت دستگاه ورزش در رأی‌آوری رؤسای مجامع توهین است

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: دخالت دستگاه ورزش در رأی‌آوری رؤسای مجامع ورزشی در مرحله نخست توهین به اعضای مجمع و ورزش ایلام است.

دخالت دستگاه ورزش در رأی‌آوری رؤسای مجامع توهین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت تکواندوی استان ایلام اظهار داشت: معمولاً کار انتخاب هیئت‌های ورزشی در استان با اختلاف یک و یا چند رأی کم کاندیداها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به این معنی که مجامع ورزشی استان تنها یک‌طرفه نبوده و کاندیداها تنگاتنگ با هم به رقابت می‌پردازند و با اختلاف چند رأی یک نفر انتخاب می‌شود و این نشان‌دهنده برقراری عدالت در برپایی این مجامع ورزشی در استان ایلام است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام تصریح کرد: سعی می‌شود در مجامع انتخاب رئیس هیئت‌های ورزشی بین افراد و کاندیداها عدالت برقرار شود.

فتاحی تصریح کرد: خوشبختانه نحوه انتخاب رؤسای مجامع مانند سال‌های پیشین نیست که فردی از اداره کل در تصمیم‌گیری اعضای مجمع دخالت مستقیم و یا غیرمستقیم کند و یا اینکه برای انتخاب فرد مورد نظر تنها از یک عده خاص در مجامع استفاده شود.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: مدیریت جدید این دستگاه اجرایی مصمم است انتخابات مجامع را به صورت عادلانه برقرار کند.

وی ادامه داد: در این جا هم اعلام می‌کنم هرکس در این مجمع از سوی اداره کل و یا شهرستان مورد فشار واقع شده که به فرد خاصی رأی دهد این موضوع را در حضور رئیس فدراسیون تکواندو اعلام کند و اگر کسی در این خصوص کوتاهی کند مدیون خون شهدای ورزشکار ایلام است که تمثال همه آنان این سالن اجتماعات را مزین کرده است.

این مسئول عنوان کرد: این دستگاه اجرایی به هیچ عنوان در انتخاب و گزینش افراد و رؤسای هیئت‌های ورزشی دخالت نمی‌کند.

فتاحی تصریح کرد: افراد و کاندیداها باید با معرفی خود و اعلام برنامه‌ها و با رایزنی، رأی اعضای مجمع را به دست آورند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: اعتقاد دارم شخصیت اعضای مجمع در آن حد است که خود می‌توانند تشخیص دهند که به چه شخصی رأی دهند و نیازی به دخالت هیچ‌کس نیست و معتقد هستم دخالت در أخذ رأی در واقع توهین به تک تک اعضای مجمع است.

انتهای پیام/2246/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول