اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان استانی صورت گرفت

تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان برتر گچسارانی در مسابقات ورزشی استانی

دانش‌آموزان و مربیان گچسارانی حائز رتبه‌های برتر در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان برتر گچسارانی در مسابقات ورزشی استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جشنواره تجلیل از دانش‌آموزان، مربیان و سرپرستان حائز رتبه‌های برتر مسابقات ورزش دانش‌آموزی مرحله استانی این شهرستان در محل باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این همایش که با حضور دانش‌آموزان تیم‌های مختلف ورزشی، مربیان، سرپرستان و اولیای دانش‌آموزان برگزار شد از 105 دانش‌آموز، 20 مربی و سرپرست دارای رتبه‌های برتر مسابقات استانی تجلیل شد.

تجلیل از رانندگان وسایل نقلیه که دانش‌آموزان را برای حضور در مسابقات جابه‌جا می‌کردند از بخش‌های قابل تحسین این همایش بود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گچساران در این همایش اظهار داشت: دانش‌آموزان این شهرستان در زمینه‌های علمی و آموزشی، مسابقه‌های ورزشی و فرهنگی، جشنواره تحقیقی و پژوهشی استعداد و پتانسیل‌های مطلوبی دارند که می‌تواند مقدمه‌ای را برای تقویت و پیشرفت آنان در بخش علم و تحصیل فراهم آورد.

غلامعباس رحیمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تهذیب، تحصیل و ورزش جوانان بر تلاش و جدیت بیشتر برای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی دانش‌آموزان تأکید کرد.

وی ادامه داد: مربیان ورزش این شهرستان دارای توانایی‌های خوبی بوده و با برنامه‌ریزی منظم و بهتر می‌توانند سطح ورزش دانش‌آموزان گچساران را تا حد بیشتری ارتقا دهند.

درخشش 10 تیم از 12 تیم گچسارانی در مسابقات ورزش دانش‌آموزی

معاون آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه 12 تیم ورزشی این شهرستان در رشته‌های مختلف در مسابقات استانی حضور داشتند، افزود: 10 تیم گچسارانی در این دوره مسابقات حائز رتبه‌های برتر اول تا سوم شدند.

رحیمی با تقدیر از تلاش و کوشش دانش‌آموزان، مربیان و سرپرستان تیم‌های ورزشی گچساران، نبوغ و استعداد ورزشی دانش‌آموزان این شهرستان را برای کسب مقام‌های برتر در سطوح کشوری و بالاتر مطلوب عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات استانی در مقطع ابتدایی تیم‌های هندبال پسران و والیبال دختران مقام نخست مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد را کسب کردند.

رحیمی ادامه داد: تیم هندبال و فوتسال دختران نیز به مقام سوم این دوره مسابقات دست یافتند.

وی با بیان اینکه در مقطع راهنمایی تیم‌های هندبال دختران و پسران مقام نخست و تیم بسکتبال دختران مقام دوم را از آن خود کردند، گفت: در مقطع متوسطه نیز تیم هندبال پسران و دختران مقام نخست و تیم والیبال دختران مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول