اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‎فو:

بودجه 7/3 میلیارد تومانی به وزارت ورزش پیشنهاد داده‎ایم

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‎فو از بودجه پیشنهادی 3.7میلیارد تومانی برای این فدراسیون به وزارت ورزش خبرداد.

بودجه 7/3 میلیارد تومانی به وزارت ورزش پیشنهاد داده‎ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالفضل حیدریان ظهر امروز در مجمع هیئت هنرهای رزمی و کونگ‎فوی خراسان‎رضوی اظهار داشت: با توجه به تجربه‎ای که از حدود 12 ماه کار در فدراسیون کسب شد، امسال واقع بینانه‎تر و با هدفگذاری بر روی بخش‎هایی که نیاز به تقویت دارند، به موضوع بودجه پرداختیم و حدود 35 درصد آن را به بخش برون مرزی که بسیار حائز اهمیت است و جای خالی آن حس می‏شد، اختصاص داده‏‎ایم.

وی با بیان اینکه این رشته ورزشی در سطح المپیک، جهان و آسیا برگزار نمی‎شود، گفت: با آسیب‌شناسی فنی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ایجاد یک پایگاه رسمی برون مرزی و قرار گرفتن این ورزش در برنامه‎های رسمی و سالیانه کمیته ملی المپیک ایران، می‎تواند در قرار گرفتن کونگ‎فو در رقابت‎های بین‎المللی موثر باشد.

حیدریان با تاکید بر دفاع از حق تک تک سبک‎ها در تمامی شهرستان‎ها، تصریح کرد: برخی تعاملات خارج از ضوابط برای ثبت سبکی به نام «ووتا» به عنوان یک موسسه مستقل از فدراسیون صورت گرفته است که این عمل سوءاستفاده از اعتماد خانواده چند صد هزار نفری هنرهای رزمی و کونگ‏فو کشور است.

وی ادامه داد: اقداماتی از طریق وزارتخانه در حال انجام است تا بودجه‎ای که برای ثبت خارج از ضابطه این موسسه صرف شده به محل اصلی خود بازگردد.

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‎فو با اشاره به تشکیل اتحادیه برای زیر پوشش قرار دادن مخاطبان فدراسیون، عنوان کرد: از طریق این اتحادیه مخاطبان فدراسیون برای برقراری ارتباطات بین‎المللی هدایت می‏شوند.

وی هدف اصلی این فدراسیون را اشاعه ورزش کونگ‎فو و سبک‎های زیر پوشش آن در کشور اعلام کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم فرهنگ تلاش، ورزش و منش پهلوانی را مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری همگانی کنیم.

حیدریان با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت‎ها در کوتاه مدت باید به عقل جمعی اتکا شود و همه در کنار هم قرار بگیرند، افزود: پیشکسوتان نیز در این موضوع باعث تداوم حرکت به سوی موفقیت هستند که باید مدنظر قرار بگیرند.

حیدریان با اشاره به اهمیت توجه به سبک‎های ویژه‎ای که مختص استان‎های خوزستان، البرز، گیلان و خراسان‎رضوی است، افزود: وجود سبک با قدمت «کمپو» با نمایندگی علی اسکندری، پیشکسوت هنرهای رزمی و کونگ‎فوی کشور در مشهد، مسوولیت رئیس هیئت استان را سنگین‎تر می‎کند.

انتهای پیام/70004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول