اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

ایستگاه تندرستی و ورزش در شهر سنجان احداث می‌‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از احداث ایستگاه تندرستی و ورزش در شهر سنجان خبر داد.

ایستگاه تندرستی و ورزش در شهر سنجان احداث می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنجان گفت: با توجه به اهمیت ورزش در حفظ سلامت افراد برپایی ایستگاه‌های تندرستی و ورزش می‌تواند بستر بسیار مناسبی برای پرداختن افراد به ورزش باشد.

وی تصریح کرد: ایجاد تحول در زمینه ورزش شهر سنجان و شهرک نبئی امری ضروری است و این اداره آمادگی دارد با همکاری شهرداری و شورای شهر امکانات مناسب را در این منطقه ایجاد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان ساخت: باید بستری را فراهم ساخت تا همه افراد ساکن در این شهر بتوانند به راحتی از امکانات و فضاهای ورزشی موجود در منطقه بهترین بهره‌برداری را به عمل آورند.

ملکی گفت: توسعه ورزش همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی از اولویت‌های مهم این اداره است که امید می‌رود با همکاری مجموعه شهرداری بتوانیم گام‌‌های ارزنده‌ای در این زمینه برداریم.

وی همچنین از نصب وسایل بدنسازی در پارک‌ها و اماکن عمومی، ایجاد آلاچیق و احداث ایستگاه تندرستی و ورزش طی هفته‌های آینده در این منطقه خبر داد.

انتهای پیام/87007/ش‌10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول