اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

700 کارمند ورزشکار و پیشکسوت شرکت نفت گچساران تجلیل شدند

700 نفر از کارکنان ورزشکار و پیشکسوت در رشته‌های مختلف ورزشی این شرکت با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، تجلیل شدند.

700 کارمند ورزشکار و پیشکسوت شرکت نفت گچساران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان عصر امروز در آئین تقدیر از کارکنان ورزشکار این شرکت اظهار کرد: ورزشکارانی در طول تاریخ ماندگار و جاودانه شده‌اند که در کنار ورزش مقوله اخلاق‌مداری را فراموش نکرده‌اند.

اخلاق مداری در ورزش نیاز همیشگی ورزشکاران است

محمد باورساد با بیان این‌که در این دوران وظیفه پیشکسوتان ورزشی الگوسازی از افرادی است که در زمینه اخلاق و ورزش سرآمد سایر ورزشکاران بوده‌اند، افزود: الگوی ورزشکاران جوان باید کسانی باشند که ورزش را برای رسیدن به کمال ادامه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران همچنین سلامتی جسم و سلامتی روح انسان‌ها را مکمل یکدیگر عنوان کرد و ابراز داشت: چیزی که روح انسان را هدایت می‌کند، جسم سالم است.

باورساد با تأکید بر بعد اخلاقی و معنوی ورزش در جوانان، لزوم فرهنگ‌سازی و اخلاق‌مداری در ورزش را وظیفه مسئولان مربوطه دانست.

وی تصریح کرد: آنچه اسطوره‌هایی مانند پرویز دهداری را به جامعه ورزش کشور نشان داد، اخلاق و منش پهلوانی این اسطوره ورزش ایران است.

ورزش عامل نشاط در کارکنان نفت و گاز گچساران

باورساد یادآور شد: مهم‌ترین عامل در نشاط کارکنان نفت و گاز گچساران پرداختن به مقوله مهم و حیاتی ورزش است.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران بیان داشت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران علاوه بر پرداختن به مسئله مهم تولید نفت که یک هدف اقتصادی است، ورزش را به عنوان نیاز اول کارکنان و خانواده‌های این شرکت در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

باورساد با بیان این‌که ورزش در نفت و گاز گچساران هم در سطح قهرمانی و هم در مقوله ورزش همگانی از جایگاه مطلوبی در سطح مناطق نفت‌خیز کشور قرار دارد، اذعان داشت: موفقیت‌های تیم‌های ورزشی نفت و گاز گچساران خود گواه نقش توجه مسئولان شرکت به امر ورزش است.

وی گفت: حضور چندین تیم در لیگ‌های معتبر کشور و دعوت از بازیکنان تیم‌های باشگاهی این شرکت به اردوهای تیم ملی مسئولیت ورزشکاران، مربیان و مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران را دو‌چندان کرده است.

تجلیل از دارندگان رتبه های برتر ورزشی شرکت نفت و گاز گچساران

باورساد با بیان این‌که حضور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ یک فوتبال کشور انتظارات مردم و هواداران این تیم را از شرکت نفت و گاز گچساران بیشتر کرده است، افزود: پاسخگویی به این انتظارات نیاز به برنامه‌ریزی منسجم و کارآمد دارد که در حال حاضر توسط مسئولان ورزش این شرکت در حال پیگیری است.

به گزارش فارس، آئین تقدیر از کارکنان ورزشکار شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیرعامل نفت و گاز این شهرستان، مدیران و رؤسای ادارات و 700 نفر از کارکنان ورزشکار و پیشکسوت در رشته‌های مختلف ورزشی در تالار مجموعه فرهنگی ورزشی آزادی این شرکت برگزار شد.

این ورزشکاران در طی سال‌های گذشته در مسابقات مختلف مربوط به کارکنان نفت و گاز گچساران در رشته‌های مختلف در رده‌های تیمی و انفرادی عناوین برتر را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/82014/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول