اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش بزرگ خانواده تکواندوی پردیس برگزار شد + تصاویر

هزار تکواندوکار پردیسی در پیچ و خم کمبود سالن‏های ورزشی

در همایش بزرگ خانواده تکواندوی شهرستان پردیس بار دیگر اعلام شد که هزار تکواندوکار پردیسی هم‏چنان در پیچ و خم کمبود سالن‏های ورزشی هستند.

هزار تکواندوکار پردیسی در پیچ و خم کمبود سالن‏های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صبح امروز همایش بزرگ خانواده تکواندوی پردیس به منظور تجلیل از اساتید فعال و تکواندوکاران نمونه این شهرستان برگزار شد.

این مراسم در سالن علامه طباطبایی پردیس با حضور معتمدان محلی و تعدادی از مسئولان شهری با حضور بیش از 600 نفر از تکواندوکاران شهرستان و همچنین خانواده‏های آنان برگزار شد.

همچنین اجرای حرکات نمایشی توسط تیم هان‏مادانگ بانوان و توسط آقایان به عنوان مهم‎ترین برنامه‏های جنبی ورزشکاران انجام شد.

در پایان این مراسم از مربیان نمونه شهرستان پردیس از جمله روح‏الله خواجه‏صالحانی، مجید ابراهیمی، سعید غلامی، علیرضا چکوری، علیرضا قاضی‏محسنی و همچنین آسیه بهاری‏نیا، لیلی علی‏دوست و مریم سپهوندی توسط رئیس هیئت تکواندوی شهرستان پردیس تجلیل شد.

 

 

*مشکل کمبود فضا رفع می‏شود

رئیس هیئت تکواندوی شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در زمینه افتخارات تکواندو در شهرستان پردیس اظهار کرد: با توجه به شرایط خوب اقلیمی در منطقه برای پرورش استعدادها، چند قهرمان کشوری در منطقه رشد یافته‏اند.

سیدعزت‏الله طاهری اضافه کرد: ما هر ساله در لیگ استانی شرکت کرده و تیم تکواندوی شهرستان پردیس سال پیش نیز مانند ادوار گذشته در مسابقات شهرهای شرق استان تهران مقام اول مسابقات را کسب کرد.

رئیس هیئت تکواندوی شهرستان پردیس مشکل اصلی هزار تکواندوکار شهرستان پردیس را کمبود سالن‏های ورزشی دانست.

طاهری افزود: مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و این هیئت، این کمبودها را احساس می‏کنند و با توجه به شهرستان شدن منطقه و با نگاه ویژه فرماندار، بخشدار، شهردار و ... این کمبودها به زودی رفع می‏شود.

انتهای پیام/2568/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول