اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان:

پاسداران همراهان همیشگی ولایت هستند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان گفت: پاسداران همراهان همیشگی ولایت هستند.

پاسداران همراهان همیشگی ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، علی زارع مهرانی ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه حاجی آباد با اشاره به شعار سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: حماسه سیاسی یعنی حضور عظیم مردم در انتخابات و هر چه حضور مردم پررنگ تر و پرشور باشد، دشمنان ما نا‌امیدتر می‌شوند.

وی بیان داشت: دشمنان این بار هوشمندانه با تمام قوا در مقابل کشور ایران ایستاده‌اند، از تحریم نفتی گرفته تا انرژی هسته‌ای، ولی ایران تمام قد در مقابل آنها ایستاده و دشمن در حال حاضر با تمام فشارهایی که به ایران وارد کرده منتظر واکنش مردم در زمینه انتخابات است و می‌خواهد با این فشارها مردم ما را ناامید کند تا در انتخابات شرکت نکنند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان ادامه داد: مردم ما باید هوشیار و بیدار باشند و با حضور خود در انتخابات تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات شکست سنگینی را متحمل دشمنان خواهد کرد و این همان چیزی است که دشمن تلاش می‌کند، اتفاق نیفتد.

 مهرانی در ادامه افزود: ما باید با انتخاب صحیح و یک فرد اصلح که مطیع سخن رهبری باشد، کشور را در مقابل تهدیدات دشمنان واکسینه کنیم.

وی تاکید کرد: هیچگاه به شعارهای تو خالی بعضی از این کاندیداها گوش ندهید و با بینش و آگاهی کامل فرد اصلح را انتخاب کنید.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان همچنین با اشاره به انتخابات شوراها افزود: شورای شهر باید دو شاخصه داشته متعهد و متخصص باشد که این مهم نیز باید توسط مردم با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود.

انتهای پیام/88002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول