اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

حجربن‌عدی مدافع حریم ولایت بود

امام جمعه شهر قزوین گفت: حجر‌بن‌عدی از صحابی پیامبر جزو افرادی بود که از حریم ولایت و حتی از جایگاه امامت امام حسن مجتبی (ع) دفاع می‌کرد.

حجربن‌عدی مدافع حریم ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجد‌النبی (ص) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: حجر‌بن‌عدی یکی از مدافعان حریم ولایت و همچنین مدافع جایگاه و منزلت امام حسن مجتبی (ع) بود.

وی با اشاره به تخریب و نبش قبر مزار مطهر حجربن‌عدی توسط وهابیون تأکید کرد: وهابیون بی‌فرهنگ سزای این اقدام زشت خود را روزی از جانب مسلمانان خواهند دید.

رئیس جمهور آینده باید اقتدار ایران را در مجامع بین‌المللی دوچندان کند

عابدینی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده گفت: رئیس جمهور منتخب باید امانت‌دار‌ باشد تا بتواند در مجامع بین‌المللی پرچم عزت و اقتدار علی‌ابن‌ابیطالب (ص) را بر افراشته نگه دارد.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب باید نگهبان و نگه‌دار بیت‌المال باشد و مواظب اطرافیان خود بوده تا در نگهداری از بیت‌المال دقت بیشتری را داشته باشند.

امام جمعه موقت شهر قزوین یادآور شد: امروز عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک امانت‌الهی به حساب می‌آید و رئیس جمهور آینده باید در این امر بسیار کوشا باشد.

عابدینی با اشاره به حضور رئیس جمهور منتخب در مجامع بین‌المللی گفت: رئیس جمهور منتخب وقتی در مجامع بین‌المللی حضور پیدا کرده، باید اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را دو‌چندان کند.

رئیس جمهور باید آگاه و صاحب‌اندیشه باشد

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور آینده این است که آگاه و صاحب اندیشه و دانایی باشد، او باید در مسائل کلان مملکت با جان و دل کار کند و همیشه خدمت‌گزاری به مردم را در اولویت‌های کار خود قرار دهد.

امام جمعه موقت شهر قزوین با اشاره در پیش بودن ماه پرفضیلت رجب خاطر نشان کرد: یکی از ماه‌های ارزشمند، مهم و تأثیرگذار ماه رجب است که باید بیش از پیش خود را برای این ماه آماده کنیم، چون این ماه، ماه نورانی و ارزشمند بوده و برکات فراوانی را در بردارد.

امام جمعه موقت شهر قزوین با اشاره به انتخابات پیش روی شوراها افزود: در انتخاب نمایندگان شورای شهر و روستای خود بسیار تلاش کرده تا فرد صالح، کاردان و متخصصی انتخاب شود که در آینده شاهد پیشرفت شهرها و روستا‌ها باشیم.

شب آرزوها را به سادگی از دست ندهید

وی با اشاره به اینکه شب لیلة‌الرغایب که شب آرزوها نام داشته در ماه پر فضیلت رجب قرار دارد، عنوان کرد: مسلمانان نباید این شب را فراموش کرده و آن را به سادگی از دست دهند، بلکه باید تلاش کرده تا در این شب عزیز و پرفضیلت بیشتر به خدای متعال نزدیک شوند.

عابدینی با اشاره به هفته تحریم تنباکو ابراز داشت: عالم بزرگ آیت‌الله شیرازی با همکاری دو تن از علما به نام‌های آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری و اسدآبادی توانسته فتوای تاریخی تحریم تنباکو را صادر کند.

وی ادامه داد: این فتوا سبب شد تا جلوی یک نهضت بزرگ و استعماری که می‌خواست بین علما و مردم اختلاف بیافتد، گرفته شود.

وی با اشاره به روز تأسیس رژیم منحوس اسرائیل‌، این روز را روز نکبت خواند و افزود: این رژیم منحوس که با تمام قوا بر مردم فلسطین ظلم و ‌ستم انجام می‌دهد، باید روزی برسد تا ما شاهد نابودیش باشیم.

انتهای پیام/77020/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول