اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

مردم به منحرفان از خط ولایت اعتماد نمی‌کنند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما به کسانی که از خط ولایت منحرف شده‌اند، اعتماد نخواهند کرد.

مردم به منحرفان از خط ولایت اعتماد نمی‌کنند

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: ملت ایران دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی هستند که مهمترین آن‌ها ولایتمداری، دینداری و پایبندی به اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: مردم ایران پاسدار خون شهیدان خود و آرمان‌های امام شهدا هستند و طی سه دهه اخیر اجازه ندادند که ایثار و فداکاری‌ها برای تحقق انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به هدر برود.

*دشمنان به دنبال تحمیل نظرات شوم خود به ملت ایران هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا گفت: مردم ما طی بیش از سه دهه اخیر تجربیات گرانبهایی از خیانت‌ها در دوران بنی‌صدر مخلوع تا فتنه و انحراف را به دست آورده و امروز مصمم‌تر از همیشه در پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستادند.

کوثری تأکید کرد: این در حالی است که دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به دنبال این هستند که نظرات و اهداف شوم خود را به ملت ایران تحمیل کرده و در سال‌های اخیر موانع بزرگی مانند فتنه پس از انتخابات را به ما تحمیل کردند.

وی بیان داشت: با این وجود ملت ایران آگاه، با بصیرت و ولایت‌مدار هستند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان قسم‌خورده این ملت در روزهای حساس و سرنوشت‌ساز مانند انتخابات، به اهداف شوم خود دست یابند.

کوثری با تاکید بر اینکه مردم ما آگاه بوده و عملکرد چهره‌های سیاسی را با دقت زیر نظر دارند، گفت: به طور قطع کسانی که از خط ولایت منحرف شده و یا افرادی که فتنه شوم 88 را ایجاد کردند، از سوی مردم رای اعتماد نخواهند گرفت.

وی در پایان بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها به مخالفان و منتقدان خود روی خوش نشان داده تا شاید آن‌ها از اشتباه خود دست بردارند، اما ملت ایران نمی‌توانند حضور منحرفان از خط ولایت و فتنه‌گران را در سمت‌های مهم و حساس تحمل کنند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول