اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان مطرح کرد

گرایش جریان انحرافی به طرف هاشمی با رد صلاحیت مشایی

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان گفت: مشایی با مسیری که طی کرده، رد صلاحیت می‌شود و جریان انحرافی ممکن است به طرف هاشمی گرایش داشته باشد.

گرایش جریان انحرافی به طرف هاشمی با رد صلاحیت مشایی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده در مسجد قدس این شهر با اشاره به مطرح شدن پرسش‌های متفاوت درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار کرد: جامعه در شرایط ویژه انتخابات قرار دارد و این امر نیازمند شفاف‌سازی است.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا همزمان در 24 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و مسائل اجتماعی، سیاسی و امنیتی بر آن سایه انداخته است.

علیزاده با بیان اینکه تصمیم‌گیری در شرایط مذکور آسان نیست، تصریح کرد: پیچیدگی‌های فتنه سال 92 مربوط به صحنه‌های مختلف است و در عرصه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی درگیر هستیم.

* فشار مثلث شوم اقتصادی بر شانه مردم

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان به فشار اقتصادی بر شانه‌های مردم اشاره کرد و افزود: مثلث شوم تحریم‌ها، افراد سودجو و دست‌اندرکاران کم‌کار و سست فضای سنگین اقتصادی را بر جامعه تحمیل کرده است.

وی با اشاره به بخش امنیتی فتنه سال 92، بیان کرد: جنگ با استکبار از داخل کوچه‌ها و خیابان‌ها را به مرزهای کشور کشاندیم و آن را به منطقه بردیم و جبهه استکباری اکنون در کشورهای منطقه با اسلام مقابله می‌کند.

علیزاده سوریه را خط مقدم نبرد انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی خواند و اظهار کرد: دشمن به دنبال شکستن خط سوریه است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه استکبار در عراق و حتی ترکیه به دنبال مقابله با اسلام است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه نتوانست با حماس مقابله کند.

وی به تمرین جنبش سبز در فتنه سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد زنجیره‌های سبز در شهرها محل تمرین جریان فتنه در سال 88 بود و بسیاری از سران جنبش سبز برای این امر در خارج از کشور آموزش دیده بودند.

* جریان فتنه به دنبال احیای جنبش سبز است

علیزاده تجمع در لحظه‌های پایانی ثبت‌نام ریاست جمهوری را جرقه فتنه آینده دانست و اضافه کرد: جریان فتنه به دنبال احیای جنبش سبز است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان در قبل، حین و پس از انتخابات در سال جاری، بیان کرد: مسائل سیاسی کشور بسیار پیچیده است.

وی ورود جریان‌های سیاسی کشور از سه ماه گذشته به انتخابات را بسیار پر رنگ خواند و تصریح کرد: جریان فتنه بحث انتخابات آزاد را دنبال می‌کند و کار به‌جایی رسیده، افرادی که در فتنه 88 بودند اکنون از نظام طلبکار شدند و انتظار دارند محدودیتی در ورود کاندیداها به انتخابات وجود نداشته باشد.

علیزاده با تاکید براینکه جریان فتنه می‌خواهد خود را به نظام تحمیل کند، یادآور شد: رای‌دهندگان به موسوی اصحاب فتنه نیستند و پس از شفاف‌سازی اوضاع از این جریان جدا شدند.

* حضور جریان اصلاحات، انحرافی، فتنه و اصولگرایی در انتخابات 92

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان به ورود جریان اصلاحات، انحرافی، اصحاب فتنه و اصولگرایان در انتخابات سال 92 اشاره کرد و افزود: تحلیلگران معتقدند انتخابات در سال جاری سه یا دو بعدی می‌شود.

وی جریان انحرافی، فتنه و اصلاحات را باهم خواند و بیان کرد: اصولگرایان در طرف مقابل هستند.

علیزاده با بیان اینکه ورود هاشمی به انتخابات فضا را به طرف قطبی شدن کشانده است، تصریح کرد: جریان اصلاحات به طرف هاشمی گرایش دارد و از طرفی جریان دولت در صحنه است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان اضافه کرد: مشایی با مسیری که طی کرده، رد صلاحیت می‌شود و جریان انحرافی ممکن است به طرف هاشمی گرایش داشته باشد.

وی با اشاره به وجود کاندیداهای مختلف در جریان اصولگرایی، اظهار کرد: جریان مذکور به طرف انسجام حرکت می‌کند.

جانشین سابق فرمانده سپاه قدس گیلان اصلاحات و اصولگرایی را دو قطب فعال در انتخابات دانست و بیان کرد: جریان اصلاحات در جمع‌بندی نهایی پشت هاشمی می‌ایستد.

* آمدن جلیلی غیر منتظره بود

علیزاده در ادامه ورود جلیلی به عرصه انتخابات را غیر منتظره عنوان کرد و افزود: نگاه اصولگرایان به طرف جلیلی رفته اما او تاکنون موضعی نگرفته است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان نگاه ائتلاف‌های سه‌گانه و پنج‌گانه اصولگرایی را به طرف جلیلی عنوان کرد.

علیزاده با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری خواستار حماسه سیاسی شدند و زمانی این امر اتفاق می‌افتد که شرایط ویژه و حساس باشد.

وی حماسه سیاسی را دارای دو رکن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح خواند و بیان کرد: حماسه زمانی شکل می‌گیرد که اصلح برگزیده شود.

* رابطه با آمریکا ظرف 6 ماه حرف مفت است

علیزاده به وعده‌های انتخاباتی بعضی از کاندیداها اشاره کرد و گفت: فردی که می‌گوید ظرف شش ماه با آمریکا رابطه برقرار می‌کند، حرف مفت است و فردی که می‌گوید با رژیم صهیونیستی سر جنگ نداریم، سخن امام (ره) را فراموش کرده که فرمودند اسرائیل باید از صحنه تاریخ محو شود.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه کشورهای سینه‌چاک آمریکا در منطقه جز ذلت و خواری بهره‌ای نبردند، یادآور شد: امروز نبرد سنگین بین انقلاب اسلامی و جهان کفر است و کاندیداها نباید به خود اجازه دهند به مبانی انقلاب اسلامی لطمه وارد شود.

* افراد خوبی در انتخابات شوراها ورود کردند

وی همچنین به انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: در انتخابات شوراها باید مقداری تأمل کرده و به گروه‌های مختلف تقسیم نشویم.

علیزاده خواستار ایجاد سدی در مقابل جریان فتنه در شوراها شد و اظهار کرد: افراد خوبی برای عضویت در شوراها ورود کردند.

*جریان‌های سیاسی ارزشی لیست واحد ارائه کنند

وی خواستار ارائه لیست واحد جریان‌های سیاسی ارزشی در گیلان شد و تصریح کرد: جریان‌های سیاسی باید در کنار همدیگر باشند و مقدمات آن در استان فراهم شده است.

علیزاده تعهد به انقلاب اسلامی، نظام، ولایت و مردم را از شاخصه‌های فرد اصلح برشمرد و گفت: تخصص در کنار موارد مذکور باید وجود داشته باشد.

جانشین سابق فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جبهه انحراف، فتنه و اصلاحات در بحث شوراها کنار همدیگر جمع شدند، اظهار کرد: جریان مذکور تلاش می‌کند بین نیروهای ارزشی اختلاف ایجاد کند.

*اختلافی بین نیروهای ارزشی گیلان نیست

وی تصریح کرد: اختلافی بین نیروهای ارزشی گیلان وجود ندارد و افرادی که آن را بیان می‌کنند، تعمد دارند.

علیزاده در پایان با اشاره به اینکه نیروهای ارزشی در ارزش‌ها و ولایت باهم مشترک و یک‌صدا هستند، بیان کرد: اراده‌ای مصمم برای وحدت نیروهای انقلاب در کنار همدیگر در استان وجود دارد و این امر حماسه‌ای بزرگ را خلق می‌کند.

انتهای پیام/84001/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول