اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال تاکید کرد

لزوم هوشیاری مردم در مقابل فتنه دشمنان

امام جمعه خلخال گفت: دشمنان دست از فتنه خود بر نداشته و در انتظار فرصتی هستند تا بر پیکره نظام ضربه وارد کنند که با هوشیاری مردم ایران و حضور گسترده در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بار دیگر تیر دشمنان به سنگ می‌خورد.

لزوم هوشیاری مردم در مقابل فتنه دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال توهین به مقدسات اسلامی توسط دشمنان دین اسلام را نشانه زبونی و ضعف آنها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان با هیچ راهی نتوانستند مقابل انتشار مفاهیم ارزشمند دین اسلام در کشورهای مختلف را بگیرند لذا با توهین به مقدسات اسلامی و صحابه گرامی پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) در‌صدد به کرسی نشاندن حرف خودشان هستند.

رشتبری خاطر نشان کرد: مسلمانان جهان این حرکت ضد اسلامی و ضد دینی را از یاد نبرده و پاسخ می‌دهند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران امور انتخابات در روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری تاکید بر رونق انتخابات، حضور حداکثری، التزام عملی به قانون و قانونمندی داشتند و ملت ایران با توجه به سخنان مقام معظم رهبری بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان نظام را مأیوس می‌کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان دست از فتنه خود بر نداشته و در انتظار فرصتی هستند تا بر پیکره نظام ضربه وارد کنند که با هوشیاری مردم ایران و حضور گسترده در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بار دیگر تیر دشمنان به سنگ می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال بیان کرد: دشمنان یک هدف عمده را دنبال می‌کنند آن هم جدایی مردم از دولت و نظام است که این امری نشدنی است زیرا ملت ایران با وحدت، همدلی و وفاق ملی تا آخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خلخال حجت‌الاسلام عزیز عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران خلخال همچنین در سخنانی مردم را به بصیرت و آگاهی در مورد فتنه دشمنان فرا خوانده و اقدامات ضد اسلامی دشمنان اسلام را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مردم ولایی شهرستان خلخال بعد از اقامه نماز جمعه در صف‌های به هم پیوسته با شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی» حرکت ضد اسلامی دشمنان دین اسلام را محکوم کردند.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول