اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

جریان فتنه و انحرافی سعی در تصاحب بالاترین کرسی اجرایی کشور را دارند

امام جمعه موقت ورامین در ارتباط با شرایط کنونی گفت: امروز هم جریان فتنه و هم انحراف سعی در تصاحب بالاترین کرسی اجرایی کشور را دارند.

جریان فتنه و انحرافی سعی در تصاحب بالاترین کرسی اجرایی کشور را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تجمع نهضت روشنگری هیئت عاشقان ولایت پیشوا ‌به ‌منظور روشنگری حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه پیشوا ‌در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) و با حضور عباس صحرار و جانشین سپاه‌ ناحیه پیشوا، سلمان آدینه‌وند فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا،حجت‌الاسلام والمسلمین محسن زواره معاون تربیت و آموزش سپاه ناحیه پیشوا برگزار شد.

امام جمعه موقت ورامین و سرمربی طرح شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه ورامین در این تجمع طی سخنانی گفت: در موقعیت حساس کنونی باید به دقت اوضاع را رصد کرد و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری سعی در خلق حماسه سیاسی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی اظهار داشت: ولی باید دقت کنیم تا چهار سال آینده کشور را به دست کسی بسپاریم که بتواند به خوبی اوضاع را مدیریت کرده و ارزش‌ها را نیز کمرنگ نکنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دشمن به وسیله ابزارهای مختلف سعی در سست کردن اعتقادات ملت ایران به‌ویژه نسل جوان ما دارد و گروه‌های صالحین وظیفه دارند در این تهاجم نرم دشمن در خط مقدم دفاع  قرار بگیرند و حضور حداکثری در انتخابات نیز از دیگر موارد پر اهمیت است و می‌توان در حماسه سیاسی نقش‌آفرین باشد‌، وظیفه شما بسیجیان سنگین است، باید با روابط عمومی بالا تلاش کنید جوانان و نیز اقشار مختلف مردم را برای حضور در عرصه انتخابات و نیز انتخاب نامزد اصلح تشویق کنند.

‌انتهای پیام/2462/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول