اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

ملت ایران اجازه فتنه‌گری به دشمنان را نمی‌‌دهد

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمن به منظور ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات گفت: ملت ایران اجازه فتنه‌گری به دشمنان را نخواهد داد.

ملت ایران اجازه فتنه‌گری به دشمنان را نمی‌‌دهد

محسن بیگلری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به شور و شوق انتخاباتی ایجاد شده در مدت اخیر گفت: با گذشت زمان و هر چه به انتخابات نزدیک‌تر شویم این شوق افزایش می‌یابد.

وی در خصوص تنوع و تعداد نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: کثرت این افراد نه‌تنها در انتخابات مشکل‌ساز نیست بلکه به افزایش شور و شوق انتخاباتی نیز دامن خواهد زد و سلایق مختلف مردم را به صحنه خواهد آورد.

نماینده مردم سقز با اشاره به فصل‌الخطاب بودن قانون و شورای نگهبان به عنوان مرجع قانونی در زمینه تأیید و یا رد صلاحیت‌ها گفت: اگر کسی به انتخابات اعتقاد داشته باشد باید به نتیجه آن و همچنین نظر و رأی شورای نگهبان احترام بگذارد.

بیگلری در پاسخ به این سوال که آیا دشمن به دنبال کلید زدن فتنه جدیدی است خاطر نشان کرد: مردم ایران با آگاهی و بصیرت شرایط را رصد می‌کنند و با وفاداری به نظام و انقلاب اجازه هیچ‌گونه حرکتی را به دشمنان قسم خورده ایران نمی‌‌دهند.

نماینده مردم سقز و بانه با تبیین پیامدهای داخلی و خارجی مشارکت گسترده مردم در انتخابات تقویت همبستگی و حس امیدواری در میان آحاد مختلف جامعه را مهم‌ترین مزیت این حضور در بعد داخلی دانست.

وی تقویت عزت نفس ملی و قدرت چانه‌زنی در عرصه‌های بین‌المللی را پیامد خارجی شرکت ملت در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد.

بیگلری در پایان اظهار امیدواری کرد ملت غیور ایران با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و حفظ وحدت ضمن حضور حداکثری در انتخابات حماسه سیاسی بزرگی را خلق کنند.

انتهای پیام/79012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول