اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

پیش‌بینی در مورد پیوند عقبه فتنه و انحراف درست بود / شکستی سنگین در انتظار ائتلاف فتنه و انحراف

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه پیش‌بینی‌ها در مورد پیوند جریان فتنه و انحرافی درست از آب درآمد.

پیش‌بینی در مورد پیوند عقبه فتنه و انحراف درست بود / شکستی سنگین در انتظار ائتلاف فتنه و انحراف

سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اکنون فضا پس از ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری برای تحلیل آینده آسان‌تر از گذشته شده است.

دبیر حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی اکنون با توجه به حضور کاندیداها، برنامه‌های خود را تدوین می‌کنند و به یقین بسیاری از برنامه‌های از پیش تعیین شده اکنون دچار تغییر آن هم از نوع محسوس خواهند شد.

دانشی تصریح کرد: جریان اصولگرایی تا پیش از حضور افراد و ثبت‌نام‌ها با یک استراتژی وارد شده بود و اکنون بی‌شک به گونه‌ای دیگر باید برای حضور و موفقیت در انتخابات برنامه‌ها را تدوین کرد.

این فعال سیاسی ادامه داد: اکنون همه پیش‌بینی‌های گذشته در ارتباط با همسویی برخی جریان‌ها درست از آب درآمده و می‌بینیم که جریان انحرافی و عقبه فتنه همراه باهم و با برنامه‌ای حساب شده در حال تدارک سناریوی خود هستند.

دانشی گفت: در این ‌جا اصولگرایان باید به صورت منسجم و با همه توان در قالب وحدت و همگرایی وارد عرصه شوند و بدانند که مردم هرچند در برخی موارد از جمله اقتصادی دلخوری‌هایی دارند، اما آن را به پای جریان اصولگرا نمی‌نویسند.

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با همه این ترفندها که جریان انحرافی و فتنه به کار گرفته‌اند در انتخابات آینده با شکستی از نوع سنگین و تاریخی روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول