اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

سرمنشا تمام فتنه‌ها رژیم صهیونیستی است

امام جمعه جهرم با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب مبنی بر سکوت عده‌ای در مقابل هتک حرمت به مرقد صحابه پیامبر(ص)، گفت: ما حواسمان است که ریشه این فتنه‌ها و توطئه‌ها از رژیم صهیونیستی سرچشمه می‌گیرد.

سرمنشا تمام فتنه‌ها رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم اظهار داشت: برخی از کشورهای مسلمان حامی رژیم صهیونیستی و غاصبان هستند و حاضر نیستند به کشورهای مسلمان کمک کنند.

وی با بیان اینکه برنامه آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که مجالی برای رشد اسلام نگذارند و از این صریح‌تر نمی‌توانند موضعی مقابل اسلام بگیرند، افزود: سکوت علمای اهل سنت در مورد هتک حرمت به صحابه پیامبر(ص) ظلمی بزرگ علیه مسلمانان است.

امام جمعه جهرم با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب مبنی بر سکوت عده‌ای در مقابل این هتک حرمت، ابراز داشت: ما حواسمان است که ریشه این فتنه‌ها و توطئه‌ها از رژیم صهیونیستی سرچشمه می‌گیرد.

این مسئول در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز جهرم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ماه آینده، گفت: رهبری در مورد تایید صلاحیت افراد فرمودند که این کار باید مطابق با قانون انجام شود.

دژکام با بیان اینکه اگر کسی خلافی کرده و ثابت شود نباید تایید صلاحیت شود، خاطرنشان کرد: این مهم قدرت و صلابت شورای نگهبان و نظارت را می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در جهرم همچنین با اشاره به هفته هلال‌احمر و عدم واگذاری اردوگاه متعلق به این نهاد در جهرم توسط اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: در این زمینه چند بار دلیل عقل‌پسند و عرف‌پسند برای مسئولان گفته شده و اینکه جای ورود افراد غیرایرانی به جهرم مهیا نیست.

وی با بیان اینکه اردوگاه اتباع خارجی باید به هلال‌احمر جهرم برگردانده شود، اضافه کرد: یک‌بار حدود 1.5 میلیارد تومان برای بازسازی این محل از سوی منابع دولتی در نظر گرفته شده بود که از این امر جلوگیری شد.

این مسئول با بیان اینکه استدعای ما از مسئولان استانداری این است که این مسئله را پایان دهند، متذکر شد: در صورتی که امور اتباع در این زمینه کوتاه بیاید هلال‌احمر برای آبادانی این اردوگاه اقدام می‌کند.

امام جمعه جهرم در پایان حلول ماه رجب ماه عبادت و بندگی خداوند متعال را تبریک گفت.

انتهای پیام/‌2448/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول