اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای آذربایجان غربی خبر داد

ارائه آموزش‌های مهارت در پادگان‌های آذربایجان غربی

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: آموزش‌های مهارت در پادگان‌های آذربایجان غربی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود تا از این طریق برای اشتغال آنها بعد از پایان دوره خدمت کمک شود.

ارائه آموزش‌های مهارت در پادگان‌های آذربایجان غربی

جمشید اسعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آموزش‌های بخش پادگان نیز در این استان راه‌اندازی شده است تا جوانان در طول خدمت نظام وظیفه خود نسبت به ارتقای مهارت‌ها و افزایش توانایی‌های حرفه‌ای خود اهتمام کرده و بعد از ترخیص شدن بتوانند برای خود اشتغال ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی شده در پادگان‌های نظامی و انتظامی زیر نظر یکی از مراکز آموزشی به صورت موقت برگزار می‌شود به طوری که در طول یک یا چند دوره کادر وظیفه زیرپوشش خدمات آموزشی این سازمان قرار می‌گیرند و تاکنون نیز از این برنامه استقبال خوبی به عمل آمده است.

اسعدی با بیان اینکه این طرح در سال گذشته نیز به مرحله اجرا گذاشته شد، افزود: در سال گذشته بیش از 79 هزار و 400 نفر ساعت دوره آموزشی در پادگان‌های آذربایجان غربی برگزار شد و علاقه‌مندان و هنرجویان در کلاس‌های آموزشی طراحی شده استقبال خوبی به عمل آورده و در آن‌ها شرکت کردند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی به لزوم معرفی فعالیت‌های این سازمان تاکید کرد و گفت: برای اینکه در راستای معرفی خدمات این سازمان گام برداشته شود طرح بازدید همگانی آموزش فنی‌وحرفه‌ای هر سال دو بار اجرا می‌شود تا به این ترتیب اقشار مختلف جامعه با هدف‌ها، برنامه‌ها و اقدامات تلاش‌گران این عرصه شناخت پیدا کنند.

وی شناساندن فعالیت‌های این سازمان به اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: این افراد در آستانه انتخاب شغل و به دست آوردن منبع درآمد قرار دارند بنابراین باید مقدمات لازم برای اشتغال، کارآفرینی و درآمدزایی آنها محقق شود که این مهم از طریق معرفی خدمات سازمان فنی و حرفه‌ای توسط رسانه‌های جمعی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول