اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی:

کتابخانه‌های خراسان جنوبی کمبود نیروی انسانی دارند

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات اساسی کتابخانه‌های عمومی استان دانست.

کتابخانه‌های خراسان جنوبی کمبود نیروی انسانی دارند

محمد قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه نتایج اعلام شده مربوط به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی سه برابر ظرفیت آزمون است، اظهار داشت:‌ از این تعداد 22 نفر در کتابخانه‌های عمومی استان مشغول به کار می‌شوند.

وی گفت: تعداد 532 نفر در آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی در این استان شرکت کرده‌اند که از این تعداد 135 نفر مرد و 397 نفر زن هستند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی متذکر شد: تعداد افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی شامل شهرهای بیرجند، درمیان، سربیشه، قاین، بشرویه، فردوس و زیرکوه هستند که شهرستان طبس به علت ملحق نشدن به خراسان جنوبی در اوایل سال 91 شامل این گروه نمی‌شود.

قریب ادامه داد: از تعداد 22 نفر افراد پذیرفته شده در مرحله نهایی آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی، در شهرستان‌های درمیان، سربیشه و قاین هر کدام دو نفر و در شهرستان‌های بشرویه، فردوس و زیرکوه هر کدام یک نفر و مابقی در شهرستان بیرجند پذیرفته می‌شوند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها افراد پذیرفته شده به عنوان کتابدار معرفی می‌شوند، یادآور شد: تعداد چهار نفر به عنوان کارشناس اداره کل و مابقی در کتابخانه‌ شبانه‌روزی، بخش کودکان و بخش نابینایان بیرجند پذیرفته می‌شوند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات اساسی کتابخانه‌های عمومی استان دانست و با بیان اینکه تاکنون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به استان خراسان جنوبی توجه ویژه‌ای داشته، اظهار امیدواری کرد با عنایت دبیر کل محترم نهاد کتابخانه‌های عمومی، سهمیه پذیرش نیرو در استان افزایش یابد.

قریب انجام مصاحبه و گزینش را از مراحل بعدی آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی ذکر کرد و افزود: زمان و محل مصاحبه متعاقباً اعلام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه قبولی در مرحله اول آزمون دعوت به همکاری نهاد، هیچگونه حقی برای همکاری برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند، متذکر شد:‌ قبولی نهایی داوطلبان منوط به موفقیت در مراحل بعدی است.

انتهای پیام/69017/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول