اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

حضور ولایتی و باقری‌لنکرانی طی چند روز آینده در دانشگاه‌های زنجان

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاه‌های زنجان خبر داد و افزود: در چند روز آینده ولایتی و باقری‌لنکرانی نیز در دانشگاه‌های زنجان سخنرانی خواهند داشت.

حضور ولایتی و باقری‌لنکرانی طی چند روز آینده در دانشگاه‌های زنجان

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان دانشجو را قشری تاثیرپذیر در جزئیات فرهنگی و سیاسی کشور دانست و اظهار کرد: این تاثیرگذاری دانشجو در سطح جامعه و دانشگاه نیز اثر دارد.

وی گفت: بسیج دانشجویی فعالیت‌های مختلفی برای ایجاد شور و نشاط بخشیدن به فضای انتخاباتی کشور آغاز کرده است.

* بسیج دانشجویی با دعوت کاندیداها به توسعه فضای انتخاباتی کمک می‌کند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی از ابتدای سال جدید تاکنون پنج نشست بزرگ انتخاباتی در سطح دانشگاه‌ها داشته است، تصریح کرد: بسیج دانشجویی با دعوت کاندیداهای ریاست جمهوری به توسعه فضای انتخاباتی کشور کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون عده‌ای از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مثل محسن رضایی و غلامعلی حدادعادل در دانشگاه‌های استان زنجان سخنرانی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در چند روز آینده علی‌اکبر ولایتی و کامران باقری‌لنکرانی نیز در دانشگاه‌های زنجان سخنرانی خواهند داشت.

بابایی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی از سایر کاندیداهای ریاست جمهوری دعوت می‌کند تا در ایجاد شور و نشاط فضای انتخابات و حضور حداکثری دانشجویان و سایر اقشار جامعه کمک ‌کند، گفت: همه باید تلاش کنند تا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برای ایجاد حماسه سیاسی جامعه عمل بپوشانند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید با برنامه‌‌ریزی وارد انتخابات شوند و در این راستا سخنرانی‌های منطقی داشته باشند.

وی ادامه داد: کاندیداها باید وعده‌های خود را بسنجند که در توانشان باشد و برای تحقق شعارهایشان ابزارها و راهکارهای قانونی داشته باشند.

بابایی ادامه داد: اکثر کاندیداها شعارهایی می‌دهند که در اختیارات رئیس قوه مجریه نیست و در حد اختیارات سیاست‌های کلان نظام و مقام معظم رهبری است و احتیاج به قانونگذاری دارد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها نباید وعده‌های غیرمنطقی و غیر عقلانی به مردم بدهند و مردم را دچار سرخوردگی کنند، گفت: کاندیداها باید وعده‌هایی به مردم دهند که قابل تحقق باشد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری وعده داده است که خدمت اجباری سربازی را حذف می‌کند در حالی که این کار جزو اختیارات فرمانده کل قوا است.

وی ادامه داد: اولویت اصلی بسیج دانشجویی شور و شوق بخشیدن به فضای سیاسی و ایجاد حماسه سیاسی است.

بابایی در ادامه به اقدام تروریست‌های تکفیری در نبش قبر حجربن عدی و آتش زدن مرقد جعفر طیار از یاران جلیل‌القدر پیامبر اکرم (ص) در دو کشور سوریه و اردن اشاره کرد و افزود: هتک حرمت‌هایی که امروز شاهد هستیم یک جریان مرموز با هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است که می‌خواهند در جهان اسلام تفرقه ایجاد کند.

وی ادامه داد: جریان وهابیت با کمک عربستان، قطر و ترکیه در حال ریختن خون مردم مظلوم سوریه است و با حضور و حمایت نظامی رژیم صهیونیستی مشخص شد که نظام سلطه چه نقشه‌هایی برای تضعیف نظام اسلام دارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تخریب قبور بزرگان دین اسلام و نبش قبر صحابه پیامبر را بازی جدید برای دشمنی و از هم پاشیدن یکپارچگی نظام اسلام دانست و اظهار کرد:‌ با مقاومت مردم دلیر سوریه برنامه‌های صهیونیست‌ها نقش بر آب می‌شود.

وی اضافه کرد: وظیفه قشر فهیم و آگاه دانشجو حضور در صحنه است تا در مقابل تفکر خطرناک وهابی محکم ایستادگی کنند و مخالفت خود را با انحراف فکری جهان اسلام و حمایت از مردم مظلوم سوریه نشان دهند.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول