اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

نام‌نویسی 4796 داوطلب برای عضویت در شوراهای زنجان

استاندار زنجان گفت: در مجموع 4 هزار و 796 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی استان زنجان شده‌اند.

نام‌نویسی 4796 داوطلب برای عضویت در شوراهای زنجان

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امسال حماسه جدیدی توسط مردم استان زنجان در انتخابات خلق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 142 نفر از داوطلبان برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان زن هستند خاطرنشان کرد: 4 هزار و 654 نفر از آنها نیز مرد هستند.

استاندار زنجان با بیان اینکه 683 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان شهری هستند، اضافه کرد: 4 هزار و 113 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان نیز روستایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه تا امروز 40 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان برای عضویت در شوراهای اسلامی استان زنجان انصراف داده‌اند، تصریح کرد: همه مراحل انتخاباتی بر اساس زمانبندی معین در استان طی شده است.

* دستگاه‌ها باید نیاز ستاد اجرایی را تامین کنند

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های اجرایی با ستاد اجرایی انتخابات همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: همه امکانات و ابزار باید در خدمت ستاد اجرایی انتخابات استان زنجان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات در هر دوره‌ای حفظ شده است، یادآور شد: حاصل حضور گسترده مردم در گرو سلامت انتخابات است.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید اجازه وارد شدن شبهه به سلامت انتخابات داده شود، ادامه داد: در سال 88 تقلب سوژه فتنه‌گران شد.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران سلامت انتخابات را در سال 88 زیر سوال بردند، تصریح کرد: چارچوب وظایف و اختیارات دستگاه‌‌های مختلف در زمینه انتخابات مشخص شده است.

انتهای پیام/73006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول