اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

رهبری مانیفست انتخاباتی کشور را تبیین کردند

استاندار فارس گفت: رهبری در دیدار با دست‌اندر‌کاران برگزاری انتخابات، مانیفست برنامه انتخاباتی کشور را تبیین کردند.

رهبری مانیفست انتخاباتی کشور را تبیین کردند

حسین صادق‌عابدین امروز در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در دیداری که به همراه دست‌اندر‌کاران برگزاری انتخابات به خدمت مقام معظم رهبری مشرف شدیم، ایشان تجلی بحث حماسه سیاسی را در حضور حداکثری انتخابات دانستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در آن دیدار بیان کردند که من یک رأی دارم و نباید فرد یا گروهی در انتخابات خود را به ایشان منتسب کند.

مقام ارشد اجرایی استان فارس بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با فرمانداران و هیئت‌های اجرایی تأکید کردند که باید امانتدار رأی مردم باشید و این سخن ایشان وظیفه ما را سنگین‌تر کرد.

صادق‌عابدین ادامه داد: توصیه‌های مقام معظم رهبری در مورد توطئه‌های دشمن و لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات حجت را بر ما تمام کرد که برای حضور حداکثری مردم زمینه‌سازی کنیم.

وی تصریح کرد: با همراهی هیئت‌های اجرایی و نظارت باید فضایی ایجاد کنیم که مردم با اعتماد و علاقه در انتخابات شرکت کنند و یقین داشته باشند، همان رأیی که به صندوق می‌ریزند از صندوق بیرون می‌آید.

بنا داریم کارگروه زیارت در شیراز تشکیل جلسه دهد

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ ساختار سازمانی معاونت زیارت در استانداری فارس بیان داشت: کارگروه زیارت اعتبارات خوبی را به مشهد داده و معاون زیارت استانداری فارس در حال رایزنی با وزارت کشور است که اعتبارات و بودجه به شیراز نیز اختصاص داده شود.

وی اضافه کرد: بنا داریم در سفر احتمالی هیئت دولت به استان فارس، کارگروه زیارت در شیراز تشکیل جلسه دهد تا این موارد را مطرح کنیم.

تشکیل شرکت مشترک با پرتغال

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تفاهم‌نامه منعقد شده بین استان فارس و پرتغال ابراز داشت: بخش‌های فعال این کشور در زمینه‌های ساختمانی، راه و سایر موارد امکانات این استان را دیدند و با شهرداری، راه و شهرسازی، نظام مهندسی و بخش خصوصی فارس تفاهم‌نامه امضا کردند.

وی بیان کرد: شرکت «تک ایستا» با طرف پرتغالی یک شرکت مشترک تشکیل می‌دهد و با توجه به ظرفیت بالای تک ایستا و امکانات پرتغال امکان انجام پروژه‌های مشترک در خاورمیانه وجود دارد.

صادق‌عابدین خاطرنشان کرد: با تشکیل شرکت مشترک و حضور پرتغال در پروژه‌های استان فارس، امکان دور زدن تحریم‌ها در آینده راحت‌تر می‌شود.

حفر شفت قطار شهری آغاز شد

استاندار فارس همچنین در مورد آغاز به کار خط دو قطار شهری شیراز نیز گفت: قرار شده شهرداری زمین و تراکم را بنیاد تعاون سپاه تهاتر کرده تا قرارگاه خاتم‌الأنبیاء کار را آغاز کند.

وی افزود: هفته گذشته حفر شفت خط دو شروع شد و در زمانی که عملیات آغاز شود، امکان کمک دولت نیز وجود دارد.

انتهای پیام/2448/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول