اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

برگزاری انتخابات شوراها در روستاهای بالای 20 خانوار

فرماندار قلعه‌گنج گفت: در روستاهای بالای 20 خانوار و 100 نفر جمعیت و دارای کد روستایی انتخابات شوراها برگزار می‌شود و این آمار بر اساس سرشماری سال 90 اتخاذ شده است.

برگزاری انتخابات شوراها در روستاهای بالای 20 خانوار

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی عصر امروز در بازدید از ستاد انتخابات بخش چاه‌دادخدا در جمع عوامل انتخاباتی اظهار داشت: سرنوشت امروز کشور به دستان همه حتی در این دورترین نقطه از پایتخت بستگی دارد و توصیه‌های مقام معظم رهبری مهم‌ترین شاخصه‌های یک انتخاب اصلح و کارآمد را تعیین می‌کند.

وی افزود: مردم همیشه در انتخابات فتنه‌های رنگین دشمنان و بدگویان این نظام و انقلاب اسلامی را نقش بر آب کردند و این مسئولیت ما را به عنوان مسئولان اجرایی سخت‌تر می‌کند.

فلاحی عنوان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است، کاندیداها باید برای یک خدمت بی‌منت پا به عرصه بگذارند و مردم نباید اسیر عوام‌فریبی بعضی از کاندیداها شوند.

وی تصریح کرد: برای برگزاری یک انتخابات سالم و تکلیف ملی همه و همه باید کمک کنند تا در نهایت ملت ایران سربلندتر از همیشه از این آزمون الهی بیرون آید.

فلاحی خاطر نشان کرد: در روستاهای بالای 20 خانوار و 100 نفر جمعیت و دارای کد روستایی انتخابات شوراها برگزار می‌شود و این آمار بر اساس سرشماری سال 90 اتخاذ شده است.

مصیب سالاری، کارشناس مسئول انتخابات شهرستان قلعه‌گنج نیز گفت: در بخش چاه دادخدا با توجه به وسعت و پراکندگی جمعیت، تعداد 67 شعبه اخذ رأی وجود دارد که برای این شعب تعداد 350 نفر عوامل اجرایی نیاز داریم.

وی افزود: تعداد 330 نفر کاندیدای این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بخش چاه دادخدا ثبت‌نام کردند که در سه حوزه رمشک، اردوگاه و مرکز بخش چاه دادخدا به صورت پنج نفره و سایر شعب اخذ رأی سه نفره هستند.

سالاری خاطر نشان کرد: تعداد 60 نفر از معتمدان محلی و تعداد 23 نفر به عنوان هیئت‌های اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی و یازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزیده شدند.

انتهای پیام/80004/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول