اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به اتفاق آراء

هیئت اجرایی یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در اصفهان انتخاب شدند

شامگاه گذشته 30 معتمد انتخابی اصفهان به اتفاق آراء از میان خود هیئت اجرایی یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری اصفهان را برگزیدند.

هیئت اجرایی یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در اصفهان انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در جلسه معتمدان تشکیل هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از رای‌گیری حسین آذین با 22 رای، رضا جدیدی با 17 رای، غلامرضا خطابخش با 14 رای، حسن خراسانی‌زاده و اکبر مرجوی با  12 رای، مهدی نیلی‌پور و محی‌الدین میرمرشدی با 11 رای به عنوان هشت عضو از 9 عضو اصلی هیئت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب شدند. 

همچنین با توجه به اینکه سید علی بنی لوحی و مرتضی آراسته هرکدام  9 رای کسب کرده ‌بودند پس از قرعه‌کشی آراسته به عنوان  آخرین عضو اصلی و سید علی بنی لوحی به عنوان نخستین عضو علی البدل این هیئت اجرایی برگزیده شدند.

در ادامه محمود مرتضوی و حسین قدسی نیز با وجود 8 رای به قید قرعه به ترتیب به عنوان اعضای دوم و سوم علی البدل انتخاب شدند و محمدعلی مهره کش نیز به عنوان عضو چهارم انتخاب شد.

همچنین به قید قرعه از میان حسین بهشتی‌نژاد، ناصر مدیدیان، شاهین شیرانی و مجید بنکدار بهشتی‌نژاد به قید قرعه به عنوان عضو پنجم علی‌البدل انتخاب شد.

به گزارش فارس، این جلسه حاشیه‌های جالبی داشت و با توجه به اینکه اکرمی این تذکر را به معتمدان داد که افرادی که وقت کافی برای جلسات هیئت اجرایی ندارند این موضوع را بیان کنند تا معتمدان از رای دادن به آنها خودداری کنند از میان 24 عضو حاضر 14 نفر به شیوه‌های مختلف این موضوع را بیان کردند که شایسته ورود به این هیئت نیستند و یا زمان کافی ندارند.

همچنین برخی افراد نیز عدم توان حضور خود را با زبانی طنزگونه بیان می‌کردند که لحظات فرح‌بخشی را در این جلسه رقم زد.

با توجه به اینکه تعداد افرادی باقیمانده و دارای آمادگی برای شرکت در هیئت اجرایی بسیار کمتر از حد انتظار بود و باعث سردرگمی برخی معتمدان برای رای دادن شده بود، اکرمی در پایان معرفی معتمدان اظهار کرد: صحبت درباره  آمدن و نیامدن در هیئت اجرایی بیشتر نوعی تعارف بود؛به تمام افرادی که در جلسه حضور پیدا کردند می‌توانید رأی دهید.

وی افزود: ما از شما نپرسیدیم که آیا کاندیداها می‌شوید یا نه بلکه شما به عنوان معتمد مردم انتخاب شده‌اید و دوستان حق انتخاب 9 نفر را از میان شما دارند.

ما تا پایان انتخابات حداکثر 7 جلسه یک ساعت و نیمه داریم و بی‌ انصافی است که به اندازه 11 ساعت برای این جلسات وقت نگذارید.

انتهای پیام/63008/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول